{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sy selv udstyr - stof
  • #1   25. mar 2018 min nabo gør, tror dog ikke hun har det hele inde i albummet ?? ved i hvertfald at hun også har lavet nogle rigtig fine bøjleposer ??

https://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse-hest/500978-hjemmelavede_ting

• #2   26. mar 2018 Jeg har et par forsøg på underlag, på lager.
    Vil dog sige at det er meget omstændigt og det er heller ikke billigere. Men hvis det er for et opnå et bestemt resultat/ udseende så er der manger timers go underholdning i det og jeg nyder det.
    Det kræver go fantasi for at finde gode materialer til en ok pris.

• #3   26. mar 2018 Det er mere for hygges skyld og fordi jeg har dækner liggende jeg kunne sy om

• #4   26. mar 2018 Sadelovertræk og den slags ting, tror jeg sagtens, man selv kan sy. Har da set en på facebook, der solgt ud af sine ting - de var super flotte smiley Og fleece er heller ikke så dyrt i indkøb smiley

Dog ville jeg aldrig selv kaste mig ud i at sy dækner og underlag. Min hest er i hvert fald enormt sart med pasform og materialer. Så når vi køber dækner, så kigger vi meget på, hvordan de er udformet, så han ikke får ondt smiley Men evt. sådan et lændedækken kan man sikkert godt selv sy - ville bare ikke kaste mig ud i noget, hvor pasformen er meget vigtig. Og så altid åndbare materialer smiley

Det var i hvert fald lige mine tanker smiley God fornøjelse.

Kommentér på:
Sy selv udstyr - stof

Annonce