{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til "varm" hest
  • #2   29. mar 2018 NAG Elite sammen med NAG Fiber lavt på stivelse og sukker.
    LinoCrunch hvis der er brug for lidt extra.

• #3   29. mar 2018 kraftur fra dangro (fantastisk foder som er lav på sukker og stivelse, indeholder mange urter der på forskellige måder er gode for hestens helbred og fordøjelse, derudover er den god til at stabilisere hestens eget stofskifte så hesten efter lidt tid bedre regulere sin vægt selv)
    Så kan der suppleres med bodyfix fra Nordic horse hvis der er brug for ekstra huld (indeholder hørfrø, lucerne og gær, og er tilmed GMO frit) man behøver kun bruge 500 g dagligt for at se god effekt.
    min unghest som også har været svær at holde huld på serfantastisk ud på ovennævnte foder og har masser af god energi i træningen. Han har også tildens til at blive varm i bolden hvis han får for meget stivelse og sukker så jeg gør mig også meget umage med at undgå det i hans fodring, og de kan sagtens både tage på og holde god energi ved foder der er sammensat ud fra andre energikilder end sukker og stivelse smiley

• #4   29. mar 2018 dangro har også lige lavet et nyt produkt der hedder metafiber, som skulle være et super godt alternativ til almindelige fiberpiller. De er lavet på forskellige græs sorter som har gavnlig effekt på fordøjelsen og er også GMO frit.
    De skal opblødes inden brug. dem skal jeg snart selv prøve af som et supplement efter træningen smiley

• #5   29. mar 2018 Aveve light Mix zero, super lækker müsli smiley
    Lavt indhold af kulhydrater, sukker, stivelse.
    Lav dosis, hesten er dækket 100%

• #6   29. mar 2018 St hippolyt solo kan jeg varmt anbefale smiley

• #7   29. mar 2018 hippolyt solo er faktisk høj på stivelse når man tænker på udfordrings mængden.

• MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 74
    #8   30. mar 2018 Hvis du hælder til en billigere løsning så Equsana Special og fx E-Amino til musklerne.

• #9   30. mar 2018
    Stephanie - Aveves Zero Mix er ikke lav på udfodringsmængde.
    " Anbefalet daglig udfodring:
    300 – 400 gram pr. 100 kg. kropsvægt til heste i vedligehold
    400 - 500 gram pr. 100 kg. kropsvægt til heste i let til middel arbejde
    500 - 700 gram pr. 100 kg. kropsvægt til heste I middel til hårdt arbejde "
    http://aveve.dk/DK/Produkter/Care%20Performance/Sport%20Mix%20Zero.aspx

Til trådstarter: det der er mest optimalt at fede op med er grovfoder, så hvis hesten ikke får grovfoder ad libitum, så start der.
    Der udover kan du bruge fuldfoder som Hippolyt Solo eller Dangro Active Care, samt Hövler Puritan.
    Mangler den stadig huld kan man tilføje fiberpiller eller linocrunch fx.

Muskelopbyggende findes som sådan ikke - alle heste kan bygge muskler ganske fint så længe de får et fuldfoder der dækker dem ind. Man behøver ikke alverdens fancy tilskud.

• #10   31. mar 2018 Krikken, du har så ikke læst om det foder jeg henviser til smiley

http://aveve.dk/DK/Produkter/Care%20Specifics/Light%20Mix%20Zero.aspx

• #11   1. apr 2018 Jeg bruger equsana cool performens. Det er super godt. Min er meget varm og har brug for foder ser feder smiley

Kommentér på:
Foder til "varm" hest

Annonce