{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.424 visninger | Oprettet:

Western ridning ? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle i Skønne mennesker smiley

Jeg er ved at planlægge en voksen ridelejer og søger i den forbindelse en klub eller nogle personer med kendskab til western ridning.. Men Men Men.. Er der nogen af jer der ved om og hvor der er noget i nærheden af 6760 Ribe ??

Håber nogen kan hjælpe smiley

Rigtig god dag til alle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Western ridning ?
  • #1   23. maj 2018 Der er et westernsted omkring Haderslev på Simmerstedvej. Nærmere kan jeg ikke rigtig komme det. smiley De rider vist pleasure.
    Jeg står opstaldet hos en "westerndame", og hun har også en del westernvenner i området. smiley Men prøv at spørge i westerngrupper på facebook. Der kan du sikkert finde svar. smiley


  • #2   23. maj 2018 Det er jo Annette på Simmerstedvej.

    Men ellers siger rygterne, at hvis man spørger Jonna McCabe fra Brædstrup , så kender hun alle i western miljøet.

    -Hvad er ambitionsniveauet? Hvad forestiller du dig, at folk skal gøre og kunne?
    - Evt Google clinics. Det er western ordet for "arrengementer, hvis en dygtig underviser kommer langvejs fra, og flere får undervisning".


  • #3   23. maj 2018 Doktor Who
    Bor du også i Haderslev/Vojens-området?


  • #4   23. maj 2018 Nope.
    Trekantområdet.

    Men western folk er vant til at køre langt - der er ikke så mange af os.
    Jeg tror at det er 3.000 eller 5.000 på landsplan?
    Men hey, det gør det nemt at komme op på DM niveau


  • #5   23. maj 2018 Nej, det har du ret i, at der ikke er. Men så kender du måske min staldejer, Bente Dau? smiley
    Haha ja det er vel meget smart!


  • #6   23. maj 2018 Bidløse - ikke endnu, men jeg er også ny i branchen

  • #7   24. maj 2018 Jeg leder lidt efter nogen der kan komme og lave en opvisning..

    Vi skal have en voksen ridelejer med country tema og tænker det vil skabe en rød tråd med en opvisning. efterfølgende kan man være med i aftenens fest, hvor vi skal have lækker mad, forhåbentligt, lidt live country musik og nogle lokale linedancer der kommer og optræder samt underviser smiley


  • #8   24. maj 2018 Tal med Jonna McCabe.

    .. Jeg kan ikke komme i tanke om nogen der kan/vil give opvisning.


Kommentér på:
Western ridning ?

Annonce