{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dansk hesteforsikring vs. kongeriget dk hesteforsikring
  • #1   24. maj 2018 Jeg har kun erfaring med Dansk hesteforsikring. Dem har jeg haft i omtrent ti år tilgengæld. Jeg har altid, uden undtagelse, fået dækket mine dyrlægeregninger helt uden noget som helst bøvl og pengene har stået på min konto efter meget få dage efter indsending. Jeg har kun godt at sige om dem, selv om de er lidt pebrede.

  • Tanja C
    Tanja C Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #2   24. maj 2018 jeg er også meget tilfreds med dansk hesteforsikring. Ingen bøvl.

  • #3   24. maj 2018 rigtig godt tilfreds med Dansk Hesteforsikring. god service og god dækning??

  • #5   24. maj 2018 Nu har jeg ikke erfaringer med dem, men har rigtig gode erfaringer med tryg. Man kontakter dem når hesten har været i behandling og har pengene få dage efter. De udbetaler endda til kiropraktik hvis en dyrlæge har udført det, man sender bare journalen ind der er blevet lavet smiley

  • #6   25. maj 2018 Jeg har brugt KDH i mange år, til flere forskellige heste, og har aldrig haft problemer med at få dækket mine regninger, både ved dyrlæg og aflivning.

Kommentér på:
dansk hesteforsikring vs. kongeriget dk hesteforsikring

Annonce