{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Ridetights og insektsspray? {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg kan næsten ikke holde ud at ride i mine ridebukser længere, det er simpelthen for varmt! Kan i anbefale nogle lækre og kølige ridetights til ca max 600 kr? De skal kunne fås i str xs/34 smiley

Jeg har selv kig på dem her, men vil gerne se andre muligheder også, hvis nu de ikke passer eller de ikke har dem mere:

https://www.abrideudstyr.dk/shop/horseware-riding-tights-31393p.html


Derudover skal jeg også have en god insektspray da det er ved at gå amok med de klæger (især på skovtur!). Jeg vil ikke have Ultra Shield, da jeg har mistanke om at min hest fik udslæt af det sidste år, så jeg tør ikke igen smiley Hvad kan i anbefale der, som i kan se virker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridetights og insektsspray?
  • #1   3. jun 2018 Jeg har et par tights fra Minkhorse.. Er dog ikke sikker på om de holder dit budget.

    Ang. fluespray.. Så bander vi selv.. Vi har rigtig mange myg, bremser og klæger..
    1 l. lagereddike
    ca. ½ flaske citronkoncentrat.
    2 fed fint hakket hvidløg

    Lad hvidløget trække i ca 2-3 dage inden det sies fra, og så bare på en sprayflaske.. Det fungerer godt..


  • #2   3. jun 2018 Bruger en fluespray som hedder parisol pferdedeo den virker her smiley

  • #3   3. jun 2018 Kan desværre ikke anbefale nogle tights, men ifht. insektspray så drop det hvis det er klæger i er plaget af.

    Klæger jager på synet og varmeudstrålingen (derop mørke heste somregel er mere ramt), og ikke lugtesansen. De vil derfor først opdage du har præget dyret når de har bidt hesten, og så det ligesom for sent. Så mod klæger er det frem med insektdækken og ellers undgå fugtige områder hvor de oftest holder til.


  • #4   3. jun 2018 Jeg købte nogle billige tights i horze, dem er jeg faktisk rigtig glad for smiley

    Ang spray, så bruger vi bla cdvet’s, den er jeg glad for smiley til mig selv sprayer jeg med myggespray fra apoteket smiley


  • #5   4. jun 2018 Jeg har et par tights fra Horz mine er med fuld skind, da jeg har læst mig til her inde at hvis man har en kundstof sadel er det ikke så godt med det gripp halløj.Vi har et flue dækken på ude i skoven.
    vh Annette


  • #7   4. jun 2018 Tak for svar, jeg kører i abrideudstyr nu, så må vi se hvad de har smiley

Kommentér på:
Ridetights og insektsspray?

Annonce