{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træpille/spåne bund
  • #1   18. jun 2018 Jeg har blandt spåner og træpiller da ren træpille bund støver alt for meget ved min renlige hoppe.

    Jeg fyldte 350 kg træpiller ind samt 2 pakker spåner da jeg startede den op. Og så fylder jeg ca. 40 kg træpiller ind hver anden uge. Jeg har efterfølgende lagt en pakke spåner ind en gang i måneden smiley

    Jeg fjerner kun klatter dagligt over evt. urinpletter der er kommet til overfladen. Jeg regner med at skal fjerne noget af bunden i weekenden, der hvor hun plejer at tisse for at få det værste væk igen.
    Jeg kan sige at det er et helvedes at muge når der lige er kommet nye spåner ind. Men det er lige så meget fordi jeg ikke er gode venner med spåner smiley


  • #2   18. jun 2018 det er en lorte bund at muge i får så meget rent strøelse med ud

  • #3   18. jun 2018 og har din hest bare en lille smugle tendens til at vende alt wrap rundt i boksen

    så kan du smide alt maden ud OG 5 gange mere strøelse oven i alt det andet rene som du smider ud


  • #4   18. jun 2018
    Du kan sagtens blande de to, jeg lader dog være da jeg hader spåner - de er noget møg at muge i synes jeg. Det er svært at si klatter fra de rene spåner og hvis hesten som min kan være et svin med wrap kan man slet ikke si wrappen fra spånerne som man kan med træpiller.

    Bunden passes som alt andet, der ikke er halm - ergo en smagssag.


Kommentér på:
Træpille/spåne bund

Annonce