{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Ide. tror i det ville blive en succes {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået den ide at invitere unge fra 16-20 til Vestjylland hvor jeg bor til sommer og holde en slags ridelejr.
Alderen fra 16-20 er fordi så har vi nogenlunde samme aldersgruppe så er det sjovere og fordi når man er 16 kan man godt tage ansvar for sig selv ville jeg sige.

Så er det måske fra mandag til fredag i sommerferien eller færre dage ved det ikk helt endnu.

Og så har jeg folde klar til dem der nu kommer. så skal ma selv medbringe foder til hesten og jeg sørger for hø og halm.

og så giver man et vist beløb så er der mad 3 gange om dagen. og vi sover i telt.

har holdt noget lignende sidste år men det var kun for venner.

jeg bor 3 km fra stranden og der er store skove og danmarks længste ridestier lige ved siden af.

Der ville være mulighed for at få undervisning af Ute Lehmann hvis man vil betale lidt ekstra, ellers er det bare fælles hygge med hestene og tur ridning. og lidt hygge efter vi har redet. Badeland, biograf bowling. alt tæt på.

Jeg ville bare høre om i tror det ville blive en succes at prøve det eller om der slet ikke er interesse for sådan noget når det ikke er professionelt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ide. tror i det ville blive en succes
Kommentér på:
Ide. tror i det ville blive en succes

Annonce