{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stemmer??...
  • #1   1. apr 2004 Michael, gør det hver dag, så er det ikke så uoverskueligt. Jeg er gerne inde og kikke udfordringerne hver gang jeg går herind, netop for at slippe for at sidde meget længe og stemme. *s*
    (hold da op, tror ikke jeg har lavet stavefejl denne gang)
    *gg*

• #2   1. apr 2004 Ja, jeg løber dem også lige igennem hver dag. Og som Britta rigtig nok skriver så er det ikke så uoverskueligt.

Måske i kan svare mig på et spørgsmål. Hvis man nu har sendt en udfordring til en, og ved kommende så ikke svarer på den, hvordan sletter man så denne udfordring?? (trækker den tilbage).

Vrinsk Laksi

• #3   1. apr 2004 Så skal du bede galleriet om at slette den. Det har jeg også måtte gøre med nogle stykker. De plejer at slette den i løbet af et par dage. *s*

• #4   1. apr 2004 Hej Britta

Mange tak for hjælpen. Hvis man ikke kan udfordre, så er der jo ikke så meget sjov ved at være her inde. Men jeg giver da lige vedkommende, et par dage ekstra og løbe på.

Vrinsk Laksi

• #5   1. apr 2004 Skriv evt. til hende på hendes side, det kan jo være hun har glemt at kikke om der ligger nogen og venter på hende. (du kan evt. se hvornår hun sidst har været herinde.)

Kommentér på:
Stemmer??...

Annonce