{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Kan det virkelig passe man ikke kan finde en part? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg leder og leder - kan det virkelig passe man ikke kan finde en part nær 6990 ulfborg? (midt/vest jylland)

Kender i nogle gode steder man evt kan søge? Har prøvet herinde, hestenettet, dba, guloggratis, ridr og ridehesten...

evt nogle der kender nogle der mangler en part til deres hest? (:
Mere info kan gives.

Mvh Izabella


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det virkelig passe man ikke kan finde en part?
  • #1   27. jul 2018 Prøv at se i diverse Facebook grupper, der fandt jeg en part til min hest smiley

  • #2   27. jul 2018 hejsa smiley ja syntes jeg har prøvet, men må lige prøve yderligere smiley

  • #3   27. jul 2018 det største netværk finder du på Facebook. er der ikke en heste gruppe eller lokal gruppe for det område? Det er ikke en dum idé at lave et opslag i en alm gruppe for lokal området, det har jeg selv gjort engang, og fik mange henvendelser smiley

  • #4   27. jul 2018 jeg har aldrig fået part på heste gennem annoncer smiley

    Tequila stod på mit arbejde, staldejer spurgte om jeg kendte nogle der manglede en hest at ride. Jeg var da interesseret og fik nogle gode år med den dejlige gamle dame, helt til hendes sidste smiley

    Gabbi, Sati, Rosie og Tender stod tæt ved min far. Min stedmor havde forhørt sig om hestene, og hun begyndte at træne Sati, jeg fik Gabbi at lege med smiley jeg overtog så både Sati og Gabby (Rosie blev desværre aflivet) og ville til at omskole Tender, som havde seperationsagst, og var ret sky smiley desværre blev de alle solgt lige efter smiley

    Lala og Rokko stod i samme stald som Sam. Og ejer havde ikke tid og overskud til træningen, så jeg ordnede stald, sørgede for vand og motionerede dem smiley

    Ofte kan man risikere at det slet ikke er heste der er på nettet, så tag ud på rideskoler, og forhør om de kender nogle som mangler en rytter smiley


  • #5   27. jul 2018 Hvad søger du i en part hest?

  • #6   31. jul 2018 Ishesten : Søger mest til skovture, hsm, og en smule spring (:

  • #7   31. jul 2018 Har måske en Tinker du kan ride hvis du har lyst. Aner ikkr om hun kan springe men hun kan sin grunddressur. Hun er opmærksom på skovtur. Men hun er halt lige nu. Og kan derfor ikke rides pt. Men er igang med behandling. Så hun burde være frisk igen snart. Hun står 30 min væk fra ulfborg by. Hvis det måske er noget kan du skrive

  • #8   31. jul 2018 Folk plejer generelt at være søde oghjælpsomme, hvis man spørger dem ?

    Da jeg flyttede “ud på landet” og manglede en ridebane/ridehus, så gik jeg på krak og kiggede på området hvor jeg boede, og så efter om der var steder tæt på, som så ud til at have en ridebane smiley Jeg fandt nogle “langt ude af en grusvej” - kørte ud og sagde goddag om jeg måtte spørge dem til råds mht ridehus og den ridebane de havde - og vupti så måtte jeg låne ridebane, blev inviteret med til militarytræning, blev henvist til ridehus og hvor man måtte ride i skoven smiley

    Hvis derdukkede nogle op og spurgte om part hos mig, så ville jeg nok også kunne henvise til nogle steder lokalt, hvor man måske kunne bruge nogle.

    Ellers ville jeg henvende mig på den lokale rideskole, og spørge om jeg måtte slå et opslag op på deres fb-side, og evt på deres lokale opslagstavle. Her kommer der jo også folk til stævner og kigger M.m.

    Held og lykke med at finde en part.

    Mvh Charlotte


Kommentér på:
Kan det virkelig passe man ikke kan finde en part?

Annonce