{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Netto tilbud
  • #1   26. okt 2004 ´Jeg ville ikk købe det-.. Men det er bare min mening smiley Har os på fornemelsen at det ikk holder særlig lang tid, når det er SÅ billigt!! ö

• #2   26. okt 2004 Jeg vil heller ikke købe det, det er jeg for usikker til. Men jodphurs og grime here we go!

• #3   26. okt 2004 Camilla M:

Det kan også godt være at det er det smiley Men jeg ville ikke selv købe et billigt dækkent il 4oo kr, og så går det i stykker efter en uge :S Min er nemli ikk særlig god ved sine dækner smiley

• #4   26. okt 2004 Hvis man har brug for et dækken, er det vel værd at gå ned at kigge og mærke lidt på det. Er det okay, så ville jeg da netop købe det pga. prisen, og så lade det holde så længe det vil. Når det så går i stykker, så kan man ryste på hovedet og tænke, "nå ja, det var jo også billigt, og man får hvad men betaler for.

Jeg købte i øvrigt et fleecedækken i samme mærke i Løvbjerg for et par uger siden. Det kostede kun 170 kr, og er faktisk meget pænt og funktionælt i det store og hele. Syningerne i kanterne er godt nok ikke så fikse, når man kigger rigtigt efter, men det virker godt og solidt. Det er jo det vigtigste.

Mvh Karina

• #5   26. okt 2004 Yep sad lige og læste det! ; )

• #6   26. okt 2004 Gad nu godt de havde skridttæpper - det står jeg og mangler smiley

• #7   27. okt 2004 Altså nu er jeg så heldig, at jeg har set dækkenet, da min bror er bestyrer af en Netto, og jeg vil sige, at det er fuldstændig samme kvalitet eller bedre end det HERI dækken jeg købte for 5 år siden i HERI, til 800 kr. Og det har jeg brugt hvert år siden og det holder endnu, nej det er ikke lige så kraftigt som er Bucasdækken, og det skal nok impreneres efter vask, men det er bestemt ikke et dårligt dækken.

Hilsen Marianne

• #8   27. okt 2004 altså jeg har faktisk købt det. jeg arbejder selv i netto, og deres hesteting er altså ikk dårlige. har to andre dækkener derfra, samt grimer osv, og det er stadig helt. jeg havde fundet et dækken til min hest til 800 kr, men så at de havde dem så billige i netto, og nu skal jeg bare bruge det til en go gammel hest som ikk smadrer ting, så sys jeg det er helt fint... ødelægger hun det vil jeg ikk ægrer mig, så køber jeg da bare et nyt. det koster jo det dækken jeg køber nu...

jeg sys det er værd at prøve

Kommentér på:
Netto tilbud

Annonce