{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste dyrlæge til røntgen
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   3. sep 2018 Højgaard eller Ansager smiley

• #2   3. sep 2018 Ansager har kigget men har nu to dyrlæger der sige to forskellige ting så vil gerne have et ekstra kig.

• #3   3. sep 2018 Hørsholm Hestepraksis.

• #4   3. sep 2018 Højgård. Ellers er jeg også.meget glad for Årslev dyreklinik.

• #5   3. sep 2018 Kan anbefale Rune fra Bryrup hestepraksis smiley

Efter at have været på købermarkedet bliver jeg snart mere mistænksom hvis der ikke findes noget end hvis der gør.

Havde en 7års i røntgen ved Rune. Der lå 3 sæt røntgen billeder på hesten fra den var hhv 2½ + 3 + 4 år. Et sæt var taget i Tyskland og et sæt var taget af Højgård. Ved ikke med det første sæt - Meeen Rune fandt både en mus (træls sted) og en cyste, som hesten var født med. Det kunne endda ses på det foregående sæt billeder når de blev skærpet. Stakkels sælger havde ofret 3 års prof. ridning på hesten i den tro at den var i orden smiley

En anden 7års havde fået fjernet mus i den ene bagkode ved Højgård som 2 års. Sælger sendte den i røntgen ved en anden dyrlæge efter den var sat til salg. Der havde den søreme også en mus i den anden bagkode.... smiley

Jeg have også en pudsig oplevelse for en del år siden, da jeg selv havde en hest til salg. Først kom der en køber som var meget interesseret. Vi fik taget røntgen som blev sendt til købers dyrlæge. Dyrlægen fandt en ubetydelig skygge el. lign. som dog fik køber til at springe fra, da hun skulle bruge hesten til dressur på S-niveau og evt. videresalg. Et par måneder senere var der en ny interesseret køber, denne gang en amatør rytter. Hun brugte sjovt nok den samme dyrlæge som den 1. køber, så de samme billeder blev sendt til den samme dyrlæge. Nu blev svaret på billederne et helt andet. Dyrlægen mente at finde flere ting på hesten (som han slet ikke så første gang han så billederne), så jeg måtte minde ham om at han havde set de samme billeder en gang før, med et andet resultat. Så var der ellers en dyrlæge der fik røde ører smiley

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene om røntgen....

• #6   3. sep 2018 Har det på samme måde.

Er bare super nedtrykt over først at få at vide at det er en begyndende spat som ville bliver fin igen om 3-6 måneder. Fedt tænke jeg det er noget man kan arbejde med.

Nu er der en anden dyrlæge (en mulig købers) som siger ja den har spat men problemet sidder i koden. Skal snakke med den dyrlæge i morgen og så vil jeg have en tredje til at kigge på det, så jeg er 100% sikker på hvad der er galt.

• #7   3. sep 2018 Ja, det er utrolig at de ikke kan blive enige.
    - Hverken med sig selv eller hinanden smiley

Held og lykke med det

• #8   3. sep 2018 Det er møg frusterende!! Især fordi det faktisk bliver et liv eller død spørgsmål. smiley

• MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 74
    #9   4. sep 2018 Hestedoktoren.

• #10   5. sep 2018 Spat kan altså kun forekomme i haseleddet

• #11   5. sep 2018 Det ved jeg. Men derfor er der stadig problemer i koden men hvad ved jeg endnu ikk.

Kommentér på:
Bedste dyrlæge til røntgen

Annonce