{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tilskud til hoste
  • #1   25. sep 2018 Equiforce Mun - og så er staldmiljøet optimeret: intet loft (dvs. åbent op til taget), vinduet i boksen er taget ud, og der er hverken hø eller halm i stalden overhovedet. Og det er staldmiljøet, der gør hele forskellen for min. Tilskuddet er bare en ekstra hjælp.

• #2   25. sep 2018 Jeg giver min ventilator til hjælp smiley hvilket har haft effekt på min.
    har dog fået afvide efter tømt flaske skal jeg gå hen til rødsolhat (sagt af dyrlæge)
    som den så skal have hele vinteren

• #4   26. sep 2018 lyder som det equiforce mun er noget der skal prøves.

• #5   26. sep 2018 Udover staldmiljø, synes jeg det bedste er NAF Echinacea Plus

Det har hjulpet på alle jeg har mødt med hoste.

Blue Hors Ventilator her jeg endnu til gode at prøve, men mit indtryk er at den mere er til umiddelbar hjælp, hvor den anden går ind og understøtter hele immunforsvaret. - Måske derfor min Ventilator stadig står og samler støv smiley

Alm. tørret Rød Solhat / Echinacea hjælper også mange, men den anden, som er flydende, er bare mere effektiv

• #6   26. sep 2018 Min er flyttet i udeboks og så får han rød solhat (flydende) og breathe free (flydende) smiley

Kommentér på:
tilskud til hoste

Annonce