{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

Rundsyet trense? Anbefalinger? {{forumTopicSubject}}

Hey!
Leder efter ny trense til mulen og går og overvejer en rundsyet, da han har et meget spinkelt og fint hoved, så jeg tror det ville kunne klæde ham!
Jeg har altid tænkt, at jeg skulle finde en med hvid forring, da han er sort, så vil helst undgå at trensen ligesom "forsvinder" på ham smiley
Såååå:
Hvad syntes i er bedst til sorte heste? Hvid eller sort forring?
Og hvilken rundsyet rense kan i anbefale? Jo billigere desto bedre!!XD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rundsyet trense? Anbefalinger?
  • #1   11. okt 2018 Hvid foring til sorte heste smiley

    Jeg har en rundsyet fra SD Design, som jeg er rigtig glad for. De er heller ikke så dyre som OS, Finesse og mange andre rundsyede trenser.


  • #2   11. okt 2018 Hvid foring. smiley
    Jeg havde denne By Weber til min tidl. hoppe, dog ikke rundsyet.


    profilbillede
  • #3   11. okt 2018 Mathilde: Jaa havde godt kigget på dem fra SD! Syntes bare de laver dem lidt brede i nakken og kæben, og han har altså et meget lille hoved XD så jeg er bange for det kommer til at se for voldsomt ud på ham smiley

  • #4   11. okt 2018 Jeg har rundsyet trenser fra SD til begge mine, og er faktisk ikke specielt begejstret for dem, lige præsis pga nakkestykket som sidder træls.
    Ellers okey kvalitet til prisen, og pæne.

    Regner faktisk med at købe nye trenser i Herning i uge 42 - ikke-rundsyet smiley

    Jeg er lidt delt mht Hvidt foring på næsebåndet - nogle gange kan det blive for dominerende, især hvis hovedet er “øndigt” smiley

    Prøv evt at søge på SD trenser på google, og gå så ind under billeder - så kan man sidde og kigge og blive inspireret.

    Mvh Charlotte


  • Louise D
    Louise D Tilmeldt:
    jul 2014

    Heste: 1 Emner: 9 Svar: 35
    #6   11. okt 2018 jeg havde en Hubertus rundsyet trense. den var virkelig lækker kvalitet, men jeg synes at den blev for smal til min part hest. Måske det var noget? smiley jeg sætter et par billeder ind så du kan se den. Hesten er 165cm med stort hoved.

    profilbillede
  • Louise D
    Louise D Tilmeldt:
    jul 2014

    Heste: 1 Emner: 9 Svar: 35
    #7   11. okt 2018

    profilbillede
  • Louise D
    Louise D Tilmeldt:
    jul 2014

    Heste: 1 Emner: 9 Svar: 35
    #8   11. okt 2018

    profilbillede
  • #9   12. okt 2018 Min har bla. denne fra SD.
    Som jeg synes passer fint til ham.
    Til dagligt bruger jeg en rundsyet fra Hooks, som jeg ikke ka huske hvad hedder.
    Den er dog med sort foer.


    profilbillede
  • #10   12. okt 2018 Jeg har en fra SD, synes den sidder fint på min.

    profilbillede
  • #11   12. okt 2018 Min datter fik en SD trense til bøllefrøet på 174.
    Han har et ret lille hoved af sin str. så alle remme, undtagen kæberemmen, er spændt ind i de sidste huller.
    Jeg vil give Charlotte ret i at nakkestykket er pænt træls. Det skubber kindstykkerne frem så de kommer i karambolage med det lille knoglefremspring over øjet.
    Desuden er kæberemmen ALT for kort. Der er på ingen måde plads til en hånd på højkant under ganascherne, selv spændt ud i aller-yderste hul.
    Det ses også tydeligt på det sidste billedet lagt op her i tråden (#10)
    Læderkvaliteten er ikke at råbe hurra for og Swarovskisten er det heller ikke, desværre....


  • #12   14. okt 2018 Gitte B : Har lige tjekket på trensen i dag, da jeg var ude og ride. Tensen "går ikke på" knoglen ved øjet/panden.

    Umiddelbart tænker jeg at den kommer frem til knoglen, hvis pandebåndet er for lille.
    Jeg har skiftet til et andet pandebånd, da jeg syens at der var lige lovlig meget "blink" på det andet.

    Nu er min trense ikke så gammel endnu, men synes faktisk at den holder sig OK pæn, i forhold til prisen.
    Men regner ikke med at den kommer til at holde lige så længe som min gamle OS som blev over 25 år....


Kommentér på:
Rundsyet trense? Anbefalinger?

Annonce