{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Mathilde R
Mathilde R
Tilmeldt:
11. okt 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

God veninde?! {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg sidder med et lille dilemma, men er faktisk lidt mopset over det smiley

Da mig og min veninde begge har fået en hest for ikke lang tid siden og vi begge ikke rigtigt er kommet igang med undervisningen, da den undervisning vi har fået indtil videre ikke er regelmæssig og der går langt tid imellem undervisningsgangene og vi synes begge at 30 min bare ikke er heeelt langt tid nok, når det ikke er oftere...
Nå men nu er sagen den, at vi skal flytte opstaldningssted og vi selvfølgelig skal have noget undervisning der og håber, at det er mere regelmæssigt.
Vi havde ikke aftalt hvornår vi skulle mælde os til... men da jeg så tidligere modtager en besked fra min veninde, hvor der står "halløj, ville bare lige informere dig om, at der nu ikke er flere ledige undervisningstimer tilbage, jeg var heldig at få den sidste, så du må nok skrive dig på venteliste..."
Bliver jeg sådan liiiidt ærgerlig, men tænker: fair nok, en af os skulle jo have den plads.
Da hun så senere skriver, at hun har en hel times undervisning, bliver jeg lidt forvirret, for de varer kun en halv...
Så finder jeg ud af, at hun havde mulighed for to tider og to dem begge... og der røg den sidste dråbe lidt, for hun skulle åbenbart have de to sidste tider for sig selv, når jeg ikke engang har en tid og skal nok vente flere måneder før en bliver ledig.
Ved ikke helt om hun er en helt optimal veninde lige nu...
Men vil lige høre jeres mening om jeg skal sige noget til hende og hvad eller jeg bare skal respektere det.
Havde virkelig bare brug for at få dette ud, ved ikke om det hele bare var en hel omgang brok, hehe... smiley

Hilsen Mathilde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God veninde?!
  • #1   11. okt 2018 Tja, du skulle have været lidt hurtigere ude, når der åbenbart er rift om pladserne, det kan veninden da ikke bebrejdes for. Jeg forstår så ikke æg man vil ride en hel times undervisning, ingen hest kan jo kræves at arbejde optimalt så længe, men igen, ikke din hovedpine hvor meget eller lidt din veninde rider. Havde hun ikke fået pladsen havde en anden jo nok, når du ikke selv har fået dig meldt til.

  • #2   12. okt 2018 Når jeg hører jeres forhistorie, tænker jeg det ikke er helt ok fra hendes side.
    Om du havde gjort det samme, ved jeg self ikke.
    Men det lyder som om, i som veninder var ret enige om hvad i sku.

    Jeg ville på et passende tidspunkt, kommentere det.
    Og høre om I måske begge ride i den time, altså dele, indtil der var ene tid til dig.
    Ku det være en mulighed?


  • #3   12. okt 2018 Vær glad for på hendes vegne og skriv dig op til undervisning. Vis hende hvem der er den voksne og lad dig ikke påvirke af sådan en lille ting, det er livet for kort til smiley

  • Mathilde R
    Mathilde R Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   12. okt 2018 Ved godt, at det er en lille ting (var måske også lidt halv dramatisk...), men jeg er en person, der riiiimelig nemt bliver irriteret... hehe
    Derfor er jeg glad for jeres gode svar - og hvor er i gode til at tænke rationelt smiley
    Det er jeg ikke sååå god til selv smiley
    I kommer med super bud og gode pointer, det her ville helt sikkert have endt galt, hvis jeg ikke havde spurgt om råd - er meget taknemmelig! smiley


  • #5   13. okt 2018 Først til mølle, men igen, er det lidt egoistisk af hende.
    Kan du ikke sige til hende at du er lidt ked af at hun tog begge tider, når hun vidste at du også havde et behov.
    Men Kan du ikke bare få en anden underviser ud på stedet?


Kommentér på:
God veninde?!

Annonce