{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

kigger ud på folden; står et føl {{forumTopicSubject}}

Det tar ca. 10 min. for mig at cykle ud til Amigo. Efter ca. 2 min. på cyklen, kommer man til det første kryds, og på hjørnet ligger en lille hyggelig gård. Der gård der 4 ponyer; To 1'er ponyer, og 2 Shetlænder. Så vidt jeg ved, bor der ikke nogen på gården. Men ejeren kommer dagligt, samt der hver dag kommer en masse piger og nyder hestene. -Det er bare så hyggeligt at se på når man kommer forbi.

Den ene 1'er pony har jeg altid beundret for dens smukke udseende. Rigtig køn brun, sort man og hale, hvid blis, og så 4 høje hvide sokker. Virkelig sådan en pony man bare tænker WAUW over!
Desværre er den kronisk halt smiley virkelig synd, den ku være så smuk på en bane.

Nå, men så her på det sidste har jeg undret mig lidt over deres måde at dele hestene op på. Men tænk at måske ku de bare ik enes eller noget.

Men så da jeg cykler forbi i tirsdags, bemærker jeg på vej hjem (var jordet afsted for Amigo sku vaccineres MEGET MEGET hurtigt;)) at der står et føl! smiley jeg tænkte; Hvor kommer den dog fra?! men så ser jeg dens mor; Den smukke 1'er pony :') jeg havde aldrig bemærket at hun var en smule tyk. Hvor blev jeg bare overrasket!!

Det er et lille rødt føl, tror det er en hingst, og så har den i hvert fald én høj sok - har ik set så meget endnu. Den er bare så dejlig at se på!

Jeg stoppede helt op, og stod bare og kiggede. Øv at man ik har hest der, og ka gå ind og snakke med den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kigger ud på folden; står et føl
Kommentér på:
kigger ud på folden; står et føl

Annonce