{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Body builder ? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har det ?
Det er et tilskudsfoder

"Et unikt koncentreret ikke-stimulerende formopbyggende, pelleteret tilskud, som kan gøre en synlig forskel på bare 2 uger.

BODY BUILDER er et effektivt alternativ til de traditionelle tilskud til vægt-øgning, der har et højt stivelsesindhold og normalt fører til hidsighed.

Kvalitetsprotein til opbygning af overlinien, uden at have en stimulerende effekt."

Nogen der har brugt det eller hvad om det virker ?
Har to heste der ikke tager på, de er i rimelig meget træning. Og INTET hjælper med de tager på smiley !!

Eller måske noget andet der har samme erfekt eller bedre ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Body builder ?
  • #1   19. jun 2007 Valset byg, det virkede på Teddy (:

• #2   19. jun 2007 Det skal mine heste ikke have smiley

• #3   19. jun 2007 Jeg giver min hest body builder (det fra spillers) Og det virker, det styrker overlinien meget.. og de får hurtigere muskler!
    Cesare har fået 1 spand og er i gang med nr 2 og der er sket en stor forandring, han var nemlig også tynd og havde svært ved at tage på. Men nu er han blevet rigtig fin! smiley

• #4   19. jun 2007 ja jeg har brugt det meget oh kender andre der også har og alle er meget tilfredse med det;D

• #5   19. jun 2007 ville ik turde bruge det - min hest ska ik ha mere energi end den har i forvejen xD xD haha

• #6   19. jun 2007 Det nemlig det, bliver de mere hidsige eller energiske over det ?
    Ville sku ik gøre noget med Hr. Robbe dreng hvis han blev lidt sjovere at ride. Men Zijawa hun skal ik være mere energisk, selvom hun er blevet så rolig xD .

• #7   19. jun 2007 Body Builder er kun et foder du skal bruge hvis din hest er i meget hård træning, Body Builder er et tilskudsfoder ALT for mange danskere bruger, for det er som sagt til heste i hård til meget hård træning, og det er der under 10 heste i DK der er....

For har oz haft overvejet at bruge det på et tidspunkt, men fandt ud af at en hest der bliver redet en time om dagen er i let til let middel arbejde....!

• #8   19. jun 2007 Det forskelligt hva man bruger den time når man rider ? smiley
    Jeg vil nu sige min ene hest er i hård træning sådan som vi træner og arbejder hårdt for at få det hele til at fungere, han taber sig selvom han får så meget foder fordelt mange gange på dagen og så meget hø. Intet virker smiley Og ikke rart når folk mener at ens hest er blevet meget tynd .

• #9   19. jun 2007 Jamen det er netop problemet med Body Builder, alt for mange ryttere i DK mener at deres hest er i hårde træning end den er; som sagt en hest der bliver redet omkring en time hverdag(på bane, altså ikke tur) er i let til let/middel arbejde

• #10   19. jun 2007 Ja okay .. Men stadig det er forskel på om man rider sin hest let rundt på volter og laver lidt forskelligt arbejde i en time og så ride rundt og indøve ting og sager som der er hårdt for hesten i en time som f.eks travers, forbedre kontra med slangebuer osv indøver Changementer og den slags ting. det er lidt hårdt for min hest tror jeg...

Men det nok mig der er helt galt på den , søger jo os råd smiley

• #11   19. jun 2007 Ja, der er stor forskel på det, og lyder måske oz lidt nedgørende, men det er BESTEMT ikke meningen, jeg vil bare gerne have at ryttere tænker mere på deres hest's niveau osv. i forhold til foder og ikke bare fodre med et eller andet ekstremt forkert foder til deres hest bare fordi den fine hest på rideskolen får det eller et eller andet dumt, og mange ryttere ved slet ikke hvad det vil sige med let, moderat og hårdt arbejde....

• #12   19. jun 2007 Nej, det har du fuldstændig ret i. Jeg vil da også spørge der hvor jeg køber foder , hvad jeg skal gøre.
    Det ikke fordi min hest mangler overskud eller energi. Det er bare lidt mere fylde. det hammer surt at vise en tynd hest, hvor folk begynder siger ting og sager. men vi gør alt for at det undgåes. Og intet hjælper smiley
    Min store hest som trænes meget må jeg hellere sige så smiley Får Roepiller med havrefri musliblandig fra tjørnehøj. det fungere helt fint, men han taber sig.

• #13   19. jun 2007 Så findes der det foder som hedder: Conditioner Mix, som også er fra spillers(;

Min mor sælger nemlig Spillers foder, så ved lidt om det(;

• #14   19. jun 2007 Det var det foder som der blevet snakket om ved min foderkonsulent for et stykke tid siden. Husker det bare ikke smiley
    Men jeg fik afvide det godt kunen gøre hesten tændt ?

• #15   19. jun 2007 Altså al Spillers's foder har det koncept(staves?)at det giver hesten dens nødvendige energi uden at gøre den tændt og varm, og de heste jeg kender der spiser Spillers der virker det også, altså med at de får energi men uden at blive tændte og varme...?

men må smutte nu skal ud at springe(; men skriv en privat besked hvis der er mere(;

• #16   19. jun 2007 Jeg giver body builder fordi at mine to unge heste skal bygge muskler op.. og vil nu lige siget at selvom du kun rider f.eks 30 min kan du godt have en hest i hård træning! det har da intet at gøre med hvor lang tid man rider den!

• #17   19. jun 2007 Haha, lige fået afvide af min foderkonsulent det <b> IKKE </b> virker .
    De prøvede det på flere forskellige heste i 4 måneder, intet forskel smiley

• #18   19. jun 2007 Der virker på mine to og en af mine veninders pony virker det også på.. så man må jo selv prøve sig frem!!

• #19   20. jun 2007 Kathrine S - en hest i hårdtræning er de heste som rider meget lange distancer og rider væddeløb...

• #20   20. jun 2007 Det kan lige så godt være en unghest som sættes i ridning! Og ´det kommer meget an på hvilket plan den rides på!

• #21   20. jun 2007 Min veninde bruger spillers Condition mix, og den har aldrig set bedre ud. Den har en tendens til at være enorm tynd, men det har virkelig hjulpet. smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Body builder ?

Annonce