{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Hey {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes selv min pony er meget sød og chamerende (af udseende) Men han har desværre tabt alle de udfordringer han har haft men sad lige og tænkte hvorfor? skal man lade ham rulle sig i muder og ikke strigle ham i flere dage inden han får plus på sin side?? er det bare mig eller........ og nej jeg er ikke nogen dårlig taber tværtimod forstår det bare ikke...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hey
  • #1   29. okt 2004 Haii Linda...
    Jeg taber også stortset alle mine...! Har i hvertfald tabt alle i 100 år.. Har oss tabt til en, hvor der kun var et billede, ingen beskrivelse, og man kunnne næsten ikke se hesten.. Har oss tabt til en, hvor der var 2 billeder, på begge billeder var der 3 heste der stod og græssede. Der var ikke nogle beskrivelse, så man kunne ikke vide hvilken hest, der hed det... og hvem der var hesten.

KysssR Liine..
    Forstår det sq ikke!!!

• #2   29. okt 2004 Hej Line jeg har lige tabt til en af den samme race som min men den ene var død og den anden var ekstrem gammel og ham af min han er 5 år velplejet og flot efter min egen mening men hva hver sin smag... knus

• #3   29. okt 2004 REIKKE Hi hi ja right hi hi men oki prøver da lige knus

• #4   29. okt 2004 Hej Heidi Hvilket profil billed?? det hvor der to små børn på?? det er mine piger men ikke laban det er en blanding af en islænder og en shetlænder han hedder futte han er også meget sød. Men prøver lige at tage mit camara med i stalden i morgen så må jeg se om jeg kan fange et godt et. Men det er ikke nemt at komme i nærheden af ham for han er så mor dårlig at hver gang han ser mig kommer han men nu må jeg prøve *smiler* men den på billedet ville jeg gerne der var min den er bare nuser Knus

• #5   29. okt 2004 Hej igen Heidi kan se at det er min hoppe der er en dyst med er kommet til at trykke forkert men hva det er da godt nok hun har også tabt en del hi hi men hun er en ekstrem dejlig hoppe skal ud og ride 18 km på hende idag lørdag *smiler*

Kommentér på:
Hey

Annonce