{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Må jeg se din shireplag? :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt et shireføl, som kommer hjem til januar, og jeg glæder mig... MEGET smiley
- så jeg er bare nysgerrig på hvad jeg skal forvente næste år sådan størrelsesmæssigt? Jeg er godt klar over at han bliver stor, men jeg vil bare rigtig gerne se andres plage/ungheste også smiley

Hvad målte jeres som 1 års? smiley
Jeg vil meget gerne se billeder - jeg bruger RIGTIG meget tid på at google shireheste lige for tiden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må jeg se din shireplag? :)
  • #2   29. okt 2018 Mor er en lille shire på omkring 170 smiley far er jeg ikke helt sikker på, men det kan jeg finde ud af smiley

  • #3   29. okt 2018 Faren er Freezlund Mister B smiley ved ikke hvad han måler smiley

  • #4   29. okt 2018 Faren er mellem 180 og 185 smiley

  • #5   30. okt 2018 Ender nok et sted mellem 172-180 tænker jeg.

  • #6   30. okt 2018 Jeg tænker også han ender deromkring, når han er færdigudviklet smiley men jeg gad godt se andres ungheste, og høre hvad størrelse de er/var som 1 års smiley

  • #7   30. okt 2018 Tillykke med shirekøbet - er sikker på du bliver glad for den fine lille fyr smiley
    Jeg købte også et føl for 3 år siden, har aldrig fortrudt, det er simpelthen så skønt at præge dem og følge deres udvikling. Min dreng var 115 cm da han blev født og 163 cm som etårs. Nu er han 3 1/2 år og måler ca 180 cm. Hans far er 196 og mor omkring 175 så vidt jeg husker - så jeg tænker min ender et sted i midten smiley


    profilbillede
  • #8   30. okt 2018 Her er han som 1-års smiley

    profilbillede
  • #9   30. okt 2018 Tak smiley Hvor er han bare smuk smiley
    Jeg glæder mig også rigtig meget til at følge Conrads udvikling, og til selv være med til at præge ham smiley smiley
    Jeg har længe ønsket mig at få en ung hest, helst lige vænnet fra - og så har jeg drømt om at eje en shire sådan ca. altid smiley og nu var han der altså, og jeg glæder mig sådan til at få ham hjem, og til at komme igang med ham smiley

    Hvornår begynder du med tilridning? er det når de er 4-5 år man begynder med det? de vokser jo ret længe så vidt jeg har forstået?


  • #10   30. okt 2018 Jeg har også altid drømt om at eje en shire, så da jeg endelig besluttede at købe en hest, ja så skulle det altså være sådan en smiley jeg har lært så meget af at have ham fra føl og Kronos er blevet sådan en godmodig og legesyg teenager nu smiley
    Man kan starte med at gøre dem ryttervant når de er tre, så små ture og øve stop-start og skridt-trav er fint. Kronos er 3 1/2 og jeg har kun siddet på ham 4 gang a 5-10 min. Det er nemlig rigtigt som du skriver at de vokser langsomt, helt til de er 8, så her tager vi den i hvert fald med ro smiley Dressur bør man ikke begynde på før de er 4, hvad jeg har hørt. Jeg træner dog akademisk fra jorden, det er super lærerigt og en rigtig god måde at bygge lidt muskler op inden man starter ridningen smiley


Kommentér på:
Må jeg se din shireplag? :)

Annonce