{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
241 visninger | Oprettet:

Fu**ing 2 ugers nedtur! {{forumTopicSubject}}

Ja! her de sidste 2 uger er det KUN gået NED af bakke for mig :(..

i sidste uge Fik jeg afvide at jeg var fyret fra d. 21 / 6 .. dvs. idag fordi jeg har været på produktions skolen i et år og de vil ikk forlænge det :(.....

onsdag i sidste uge laver jeg en aftale med min "kæreste" om at han tar med ud til min storebror i weekenden så vi kunne komme i svømmestadion osv,, men så om fredagen skriver han om det ikk er okay at han ikk tar med fordi han hellere vil se en veninde som han ikk har set i langtid.. X(..

så nu når jeg er blevet fyret får jeg ikk flere penge så nu er min ellers planlagte ferie ødelagt!..

så her igår får jeg en mail fra det praktik sted om at de ikk kan bruge mig :S.. og at de søger en der har mere ride erfaring !? What tænker jeg bare! røvhu***er...!

og så idag skulle jeg sige farvel til alle mine venner og veninder på "skolen" :'(... det er altså hårdt sådan noget :(..

Har bare haft TOTAL nedtur på det sidste :(.. og så kommer min DUMME! mor idag og siger : Du kan jo ikk købe hest nu hvor du ikk har noget job!! :S.. Nu må hun sku styrre sig.. vi bor på en gård med heste hold :O.. og så skal jeg fanme betale opstalding til dem :S-

ville bare lige ud med det :S..

Mvh.
Den halv grædene Tanja : ' /

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fu**ing 2 ugers nedtur!
Kommentér på:
Fu**ing 2 ugers nedtur!

Annonce