{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Måske kaseret ridehest.. {{forumTopicSubject}}

Lad os starte fraa starten..
For ca et år siden blev chanel skæv i krydset, dog blev der rettet op på det..
Men her for 14 dage siden blev hun stork halt, og vi troede det var fordi hun var forfandet da de lige var kommet på græs, men vi stoppede med at bruge hende.. så blev det bedre og bedre, så da vores dyrlæge sku vancinerre cirkeline, ville vi have han kiggede på chanel..
Han begyndte at bruge keoprakti på hende(det han uddannet i), også kom han med den sørgelig besked at hun var skæv i krydset igen og at vores sadel var skæv, altså den ene pude uden sadlen var trykket længere end end den andet, da hendes ryg muskel på højre side er stører end den på venster.. det mente han var skylden også at det fra sidst var kommet igen, desværre.. Men chancerne nu er rigtig storer for at hun aldrig på rides mere, da han sagde det brød jeg bare total sammen, da chanel er dejlig at ride og at hun elsker at lave noget.. Så er mega ked af det fortiden for det kan være der er så slemt med krydset at hun ikke engang kan klare bare at hygge sig på folden uden at blive brugt, så hun skal muligvis aflives :'(..
Håber virkelig ikk hun skal aflives, for hun er virkelig mit liv:'( Så heller at man ikk kan bruge hende også hun bare kan gå og hygge sig på folden og få en masse strigl ture og masser af kærlighed.. Men dyrlægen måtte desværre sige at lige på nuværne tidspunkt er chancen stor for at hun skal aflives:'(
Heldigvis har hun ikk ondt, hun er på smertestillende. Men også bare tænken om hun har haft rigtig ondt i så lang tid før jeg helt dårlig somvigtighed og får mig til at føle jeg har været rigtig ond ved hende..

Arh, sidder helt og tuder ved at skrive det her, men må bare ud med det..

Ps. håber det er postet rig´tig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske kaseret ridehest..
Kommentér på:
Måske kaseret ridehest..

Annonce