25. jul 2005 Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
For første gang - fed følelse {{forumTopicSubject}}
Stævnet idag, har været et af de bedste oplevelser ude i følge mig selv ..
Jeg er altid så hammer nervøs, får ikke "redet" ordenligt.
Og det er jeg så irriterede over, hvorfor jeg så lige er det. For har ingen grund til at være nervøs, jeg har en stille og rolig hest, der går hva jeg ber ham om.
Men idag, havde jeg tænkt tingene bedre igennem, kunne mine programmer rimelig godt. Og op varmede lidt mere seriøst end jeg eller plejer. Og så prøvede jeg, at tage det stille og rolig. Nøj sikke en følelse jeg fik da jeg red ind.
Folk der kiggede på, pegede efter min hest. Og ja min lille hest var glad og gik fint afsted.
Jeg smilte stortset hele programmet og var så tilfreds med idag, en lille glædes tåre kom frem :') .
Havde dog stadig små kiks, men stor fremskridt med mig. Og det er jo det eneste det handler om, min hest kan sagtens, det afhænger bare af mig
Efter jeg havde redet, fik jeg afvide han var ellers en smart hest - Og jeg smilte jo bare endnu mere!
Dejlig dag
<b> Andre der pludselig har fået det sådan ?
jan 2007
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 94 Svar: 1.278
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
halvdelen med nervøsiteten er jo ligeså meget alle forventningerne ;).. men har man det afklaret inden stævnet og forberedt sig godt.. så er der kun tilbage at gøre sit bedste--- og NYDE det ;)..
det perfekte program opnår man sjældent inden man går videre.. ;P.. så det er med at bare få det bedste ud af det ;D
For første gang - fed følelse