{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Dumme hest! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg orker snart ikke min hest mere :S

Jeg har mest gået og nusset ham og været sammen med ham mens han var føl og senere plag, men nu er vi så kommet til det punkt at han skulle tilrides, jeg syntes han har været nem herhjemme, men self. har han haft nogle nykker, da han er hingst.

Det har været meningen at han skulle kastereres, men dyrlægen har meldt afbud gang på gang :S

Jeg valgte så at sætte ham i prof tilridning, da jeg ikke ville gå i gang med det selv, da jeg ikke har forstand på det, nå det var så også fint nok.

Dem vi så ville sætte ham i tilridning ved havde haft med hingste at gøre før, og også problemheste, og man kan se de virkelig har styr på det, og det er jo dejligt smiley

De havde så nogle startproblemer med ham, med at han ikke ville have at de skulle bestemme over ham osv, men de sagde at det var ved at gå over, fint det tog så det ekstra tid og penge, men det er jo noget man må tage med, tænkte jeg smiley

Jeg har været nede og besøge ham da der var gået en måneds tid, og han var rolig og virkede til at have det rigtig godt smiley De sagde også dernede at han var faldet til og at det gik fremad i træningen, så jeg var glad smiley

Men så har jeg så snakket med dem her (næsten gået 2 måneder) og der var altså en hoppe der kom i brunst, så han var løbet igennem en masse hegn, havde skadet en del heste, og nu vil de gerne have vi henter ham hurtigst muligt, da de ikke vil lukke ham på fold, pga at de tror han kunne finde på at gøre det igen ;/

Suk, så jeg står stadig med en utilredet hest, og skal ned og hente ham så hurtig så muligt :S

Argh det er bare så mega træls, for jeg har da ikke lyst til at sætte ham i tilridning ved andre, hvis han nu laver sådanne numre ;S det ender jo bare med nogle kommer til skade :S

Det er bare ikke hvad jeg har brug for lige nu :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme hest!
Kommentér på:
Dumme hest!

Annonce