{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Beslutningen taget (ny part)... {{forumTopicSubject}}

Så blev beslutningen taget omkring parten...

Min part har været temmeligt ustabil de seneste 4 mdr til stor frustration for mig... jeg havde givet hende til torsdag (sidste uge) til at vende tilbage og det gjorde hun også... Men hendes svar er vage og jeg kan ikke få en afklaring på om jeg kan regne med hende fra august eller ej...

Har brugt meget tid på at snakke med familie og ejeren af Vic om hvordan jeg skulle gribe det hele an... Og jo mere jeg har snakket med dem, jo mere er jeg blevet klar over hvor meget tid jeg bruger på at spekulere på den part og hvad der skal ske - hvor meget energi det tager fra mig og at det går mig på...

Derfor er beslutningen nu taget og parten er blevet opsagt pr. 1. august, hvor jeg så skal have fundet en ny...

Det er brand ærgerligt at skulle sige farvel til så dygtig en part.. Jeg har været superglad for hende, men som flere har sagt kører samarbejdet ikke på, hvad hun var for 4 mdr siden.. Jeg har brug for en part der er stabil og udvikler sig sammen med Victor - ikke en der kommer når hun har tid hver 2. måned og kan få det til at passe ind i hendes skema...

Vic og jeg vil klart savne hende, da vi havde et godt samarbejde før hun blev ustabil og Vic var glad for hende... Nu må jeg så bare håbe jeg kan finde en lige så dygtig part når han flyttes til Vamdrup smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beslutningen taget (ny part)...
Kommentér på:
Beslutningen taget (ny part)...

Annonce