Grim oplevelse i weekenden :( {{forumTopicSubject}}
Fik en meget grim oplevelse til Rødekro stævnet her i weekenden.. Ville bar lige fortælle lidt om det..
Lørdag aften var vi inde i rødekro for at spise en pizza. Da vi var færdige kørte vi hen til der hvor hestene stod, altså Zafari og en der hedder Mulle. De stod et stykke væk fra selve klubben, fordi der ikke var plads. Da vi kom derop var der nogen der var i gang med at køre halm op til en kæmpe brænde bunke tæt på stuehuset. Vi troede at det var ejerne, så vi hilste og gik ind i stalden og fodrede hestene. Da vi kom ud igen, havde de så tændt den der brænde bunke, vi tænkte at de nok havde styr på det, så vi kørte op til klubben igen. Da vi kom derop satte vi os udenfor for at slappe lidt af, så begyndte der at køre brandbiler og politibiler forbi ude på vejen, men de kørte den anden vej, så det tænkte vi ikke over. Så Mai-britt, anne-mette og mig gik bar ned til toilettet, for at hente vand. da vi kommer ud igen, kommer brandbilerne og politibilerne så kørerne den anden vej. og personalet kommer løbende ud af stalden og drøner væk i deres biler, og kører op mod der hvor vores heste stod. så vi løb op til anne-mette og mai-britts mor, ulla, og fortalte det, så hun tog mulles rytter, ditte, med og to ryttere fra sundeved med som også havde deres heste deroppe. Der gik lang tid, i mens de var deroppe, så vi sad og blev mere og mere urolige, fordi jeg kunne ikke ringe efter min mor, fordi min mobil var hjemme til opladning. Men så kom de så efter en halv time.. Dem der havde tændt brænde bunken var bare gået, så der var nogle naboer der havde ringet til brandvæsnet, dem der ejer gården var ikke hjemme hele weekenden, så der er ikke rigtig nogen der ved hvem der gjorde det..
men der skete ikke noget med hestene..
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
nov 2006
Følger: 206 Følgere: 240 Heste: 7 Emner: 7 Svar: 2.342
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 177 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.399
Men det er godt at hestene er okay =)
//Tanja
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 50 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 293
ja, det var og's kun 5-7 meter fra stuehuset