{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Den originale Equisoft gjord {{forumTopicSubject}}

Jeg har brugt købt den originale Equisoft gjord fra Marjoman (altså ikke Stübbens udgave) http://www.flexisadler.dk/fodring (nr 2 fra venstre).

Jeg henter den i pakkeshoppen i løbet af weekenden.

Er der nogen der ved, om man kan skifte lammeskindet på den ud til ny lammeskind? Jeg har kun set den på billeder, og den ser lidt slidt ud (men dog brugbar) Jeg vil bare gerne vide, om man kan udskifte det ligesom med Stübbens.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den originale Equisoft gjord
  • #1   4. jan 2019 Jeg har den gamle model. Det lammeskind der sidder på - det sidder fast....

    Har forsøgt at pille det af min, men jeg har opgivet og købt en med neopren smiley

    Havde købt et lammeskind (helt) der var kort klippet og havde planlagt at skifte det på paden ud med det.

    Gad vide om jeg skulle give det et forsøg mere smiley smiley


  • #3   4. jan 2019 Tak begge smiley

    Du må gerne sende billeder Caroline. Jeg kan self også bare være tålmodig og se når jeg får den smiley


  • #4   4. jan 2019 På marjomans hjemmeside kan du købe alle mulige reservedele til expand gjorden... Jeg har selv købt skruer og længere stropper hos dem..

  • #5   4. jan 2019 Men passer det til xpand gjorden det til deres gamle equisoft?

  • #6   4. jan 2019 Prøv at kigge på siden... Kender ikke andre equisoft end den fra stübben..

  • #7   4. jan 2019 Tænker bare de ser lidt forskellige ud. Men tak smiley
    Som jeg forstår det, så var Marjoman, der nu laver xpand, de første til at lave en equisoft (den jeg har). Derefter solgte de rettighederne til Stübben som først lavede en model (der er udskældt for at give gjordsår) og derefter lavede de den Equisoft man normalt køber i dag som ligner meget den oprindelige fra Marjoman.


  • #10   4. jan 2019 Tusind tak ??
    Har netop hentet min gjord og skilt den ad. Så super fedt lige at se forskellen på de to. Man kan måske sætte noget ekstra velkro på den og så købe en af de nye plader med lammeskind. Dog er den faktisk ikke så “ødelagt” i lammet som jeg troede. Så tror måske en rengøring kan gøre det.


  • #11   4. jan 2019 Jeg vasker min uldpad med uldsæbe, gør uldpadden godt våd med vand først og tager en svamp godt med sæbe. Sæber den godt ind. Skyller den grundigt og tørre den godt ved at fjerne det overskydende vand, ved at pakke uldpadden ind i et par håndklæder og lægger den på gulvet. Træder godt og grundigt på uldpadden og får derved gjorden rimelig tør. Tager den ud af håndklæderne og lægger den på gulvarmen i badeværelset. Dagen efter er den puf agtig i ulden, tør og ren smiley tillykke med din gjord smiley min hest er super glad for Equisoft gjorden

  • #12   4. jan 2019 Tak Miss Soffy ?? Jeg var heldig at få den til en ret fin pris så tog chancen. Min hest har ikke problemer med at få spændt gjord, men hun er heller ikke redet meget. Men man kan lige så godt bruge noget ordenligt med det samme så hun kun får gode oplevelser ??
    Tror jeg forsøger mig med at vaske den når jeg har prøvet den et par gange ??


Kommentér på:
Den originale Equisoft gjord

Annonce