{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
247 visninger | Oprettet:

spøkelser!!! {{forumTopicSubject}}

er det noen som tror på de???...i kommer sikkert til at synes at jeg er helt koko oppe i huet mit...men det spøker i stallen der hvor jeg har mighty...det er en som har hengt seg på høloftet...det værste er at jeg har set han som gjorde det...faen ass...mighty oppføre seg ikke sånn som han pleier heller....jeg er ikke syk i hodet...hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spøkelser!!!
  • #1   1. nov 2004 jeg tror på det

• #2   1. nov 2004 Hej hej...

Det var da utroligt at der er så mange som tror på ånder. Når jeg fortæller folk at jeg tror på ånder kigger de underligt på mig.

Ånder kan påvirke mennesker på både positive og negative måder. Min lillesøster har været syg på grund af at der var en ånd i mine forældres hus!!! Lang historie... tro på det eller lad være. Men en klevoriant hjalp min lillesøster og der har ikke været noget som helst siden...

Knus Martina

• #3   1. nov 2004 hmm..tror vel egentlig mere på ånder jeg å...men jeg vet at det er en som har hengt se i stallen og det går ut over blant annet ut over mighty... smiley våres stalldår er ganske tung og ikke spess lett at på åpnet og plutselig går den opp...hmmm

• #4   1. nov 2004 Vi har åndeheste på rideskolen. Ufrivilligt har en der hedder Katharina taget et billede af to store og en lille åndehest inde i ridehallen. Indtil videre tror alle på rideskolen, undtagen én på at det er åndeheste. Ann, som ejer rideskolen, siger også at hun hører en hest der går rundt ude på gårdspladsen om natten, men at hun efterhånden er vant til det :S Spooky.

• #5   1. nov 2004 Hvor er det spændende at høre de forskellige historier af jer...

Til Nanna: Har i virkelig hesteånder i stalden? har aldrig hørt om det før... Har i aldrig tænkt på at få en klevoriant til at komme. Der findes mange som ikke tager særlig mange penge for det. Jeg kender to i mit område. dene ene tager 250 kr for en time og den anden 150 kr. De er vildt dygtige begge to...

Jeg ville da vide hvad det er for noget i jeres stald. Om det er heste som er døde ved en brand eller....?

Martina

• #6   1. nov 2004 Til Malene: Kan i ikke også søge en klevoriant som kan se og kontakte ånder....? Når det nu går ud over jer på en negativ måde...

Kommentér på:
spøkelser!!!

Annonce