Ridelejr imorgen. Flytning idag. {{forumTopicSubject}}
Nu er Pippi kommet ud på rideskolen, da vi skal på ridelejr her i uge 27. Hun gik med lidt overtalelse pænt op i traileren og stod pænt i kørslen. Vrinskede åbenbart en del hørte jeg =) Men hun gik også pænt ud.
Så kom hun ind i stalden og blev sat fast. Hun tog det bare rigtig pænt og stod fint. Hun blev striglet og staldmester Lene med hendes 2 døtre, mine veninder, kom og de var vilde med smuksakken =) Super dejligt.
Så trak jeg Pippi ind i den lille ridehal. Hun har aldrig været i en ridehal før, men hun tog det som om hun var vant til det =) Hun snuste en del og smagte lidt på bunden, hehe. Det var simpelthen så sødt. En dejlig følelse.
Vi fik af vide hvor hun skulle stå og alt muligt ang. fold mm. Nu er det hele på plads og jeg glæder mig til at ridelejren begynder imorgen =)
- Ville lige ud med det =)
Pippi var bare så sød, og tog det hele rigtig pænt.
*Jeg var mega nervøs for køreturen, tænk nu hvis der skete noget, som der heldigvis ikke gjorde! =)*
- Andre der har gjort klar til ridelejr eller bare har haft en glimrende dag??
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 45 Heste: 2 Svar: 1.104
Jeg skal på ridelejr næste søndag. Og Moonlight skal med
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.576
Sofie: Lyder også spændende =) Med egen pony?
sep 2006
Følger: 86 Følgere: 80 Heste: 3 Emner: 72 Svar: 284
Har lige været på ridelejr som hjælper her i weekenden og i morgen skal afsted til ringsted med min egen pony indtil lørdag og på søndag igen, skal jeg så afsted på islænder ridelejr med min søster i Ledøje/Smørrum..;)
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.576
Ridelejr imorgen. Flytning idag.