{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING: Horsemosens Navarone - kender du hans skæbne ?? {{forumTopicSubject}}

EFTERLYSNING: Horsemosens Navarone - kender du hans skæbne ??

Af personlige årsager var jeg tvunget til at skille mig af med min soulmate tilbage i okt. 2010.
Har løbende haft kontakt til nye ejer, og besøgt ham, men de sidste par år, fik jeg ikke besøgt ham, som ellers ønsket pga fremskredet fysisk handicap, som gjorde det svært for mig at tage til jylland fra sjælland.

Blev i 2017 gjort opmærksom på at Navarone var i mindre pæn forfatning, og fik derfor en veninde fra Jylland, til at tilse ham på mine vegne, og ud fra dette tilsyn og lovning på forbedring, lod jeg tvivlen komme ny ejer til gode.

Det hele var midt i konfirmation osv, så alt var mildt sagt kaos, men besluttede mig for at ville besøge ham lige så snart det var muligt.

Skrev til ny ejer at jeg ville besøge ham d. 17/7 - 2017 - men hørte intet retur, hverken via facebook beskeder, sms eller opkald…

3 dage før planlagt besøg, tjekker jeg tilfældigvis min profil på hestegalleri.dk og der lå en meddelse fra ny ejer, med meldingen om at han var død d. 1/7 -2017…
Men flere ting gav ikke mening, og derfor ville jeg undersøge sagen til bunds…

* Har været i kontakt med Seges, da jeg havde mistanke om at jeg stadig var registreret som ejer - bekræftet (hun har aldrig ejerskiftet som er lovpligtigt).
* Har talt med Daka, som oplyste at der kun var afhentet 1 hest i 2017 og det var i februar.
* Har talt med samtlige dyrlæger i området, og ingen har været på adressen og tilse ham hverken før, under eller efter påstået død, eller februar hvor en hest er afhentet af Daka på adressen.

Rekvirerede selv en dyrlæge på egen regning, der har kommet på stedet, for at tilse ham hvis han var på stedet, men dyrlægen kunne ikke finde ham, dette var så også på selve dagen, hvor jeg selv ellers skulle have besøgt ham, så om han evt. var fjernet på dagen pga tilstand var uvidst og eller solgt / Givet væk … mulighederne er mange….

Så….. Kender du til Horsemosens Navarone og har du viden om hvad der reelt er sket med ham?!?! Uanset hvad hans skæbne er/blev så vil jeg rigtig gerne have muligheden for at komme til bunds i det, for jeg kan ikke finde ro….

Lige lidt fakta:
?Fulde Navn: Horsemosens Navarone NFHR 92
?Race: New Forest
Køn: Avlshingst?
Højde: 141 cm?
Farve: Brun med sort man og hale, stjerne i pande samt lav sok hb, slid på næseryg fra yngre dage.
Solgt til ny ejer i 2010 i Sønderjylland

Må meget gerne deles…

Kontakt:?
Facebook : Camilla Rosenlund?
Email: rosenlund82@hotmail.com


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING: Horsemosens Navarone - kender du hans skæbne ??
Kommentér på:
EFTERLYSNING: Horsemosens Navarone - kender du hans skæbne ??

Annonce