{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.745 visninger | Oprettet:

erfaring med udebokse søges {{forumTopicSubject}}

Hvad har folk af erfaring med hjemmelavede udebokse? står nemlig og overvejer at bygge et par på min mark. (-:
men hvilke materialer har i brugt? og hvad har er prisen ca. kommet op i? Og hvad har i brugt af tag, for at undgå at der bliver sauna om sommeren, og alt for koldt om vinteren?

Min plan er at der skal være to bokse, samt et ekstra rum til foder og lidt hø, og opsadlingsplads, dog skulle denne kun være med sider.
Der ville blive støbt isoleret fundament, så der ingen kulder kommer fra jorden, ligeså vel som de ville blive bygget inde i træerne så der ikke kommer træk direkte på dørene.
Kom meget gerne med jeres erfaring, da jeg er lidt på barbund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med udebokse søges
  • #1   27. feb 2019 Jeg har stået et sted hvor de havde lavet gamle togvogne om til udebokse 2 bokse i hver, og så med plads til skabe. det er nok de hyggeligste bokse jeg har set til dato. smiley

Jeg ved hverken hvad der har kostet og der er jo lidt begrænset plads i forhold til hvis man bygger selv fra bunden, men det kunne være en idé smiley

• #2   27. feb 2019 Hvis du kommer til Herning Hingstekåring, så vil du kunne se en masse forslag på hvordan du kan bygge. Der kan også være gode penge at spare søndag, hvis du køber direkte, så de ikke skal tage det med hjem igen.
    Et eks. kan være træbyggede bokse over for hinanden i passende afstand, som du næsten selv kan bestemme. Afstanden bruger du til foder/ strigleplads, når du har lagt tag over. De næste bokse skal derefter kun ha 3 sider til nr 2 boks osv til du har det antal du skal bruge.
    En anden løsning kan være en container. Evt med en carport bygget til, til foderrum / strigleplads. Det er kun fantasien der sætter grænser.

• JLee
    JLee Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Svar: 5
    #5   28. feb 2019 Vi har disse udebokse smiley Jeg husker ikke navnet på producenten, men er købt som et samlesæt.

profilbillede
  • #6   28. feb 2019 Nu er jeg nysgerrig.
    Hvilke prisleje lægger de forskellige løsninger på?

• JLee
    JLee Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Svar: 5
    #7   28. feb 2019 Doktor Who, hvis det bl.a. er min du spørger til, gav vi ca 50.000 for selve stalden. Den var dog brugt (ca. 2 år gammel) og havde stået et andet sted. Ved derfor ikke, hvad den kostede fra ny smiley

• #8   1. mar 2019 Min løsdrift er lavet så den kan laves om til bokse, den har kostet ca 10000kr

Kommentér på:
erfaring med udebokse søges

Annonce