{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed/hovtrimmer Sydjylland?
  • #1   5. mar 2019 Bergers kan jeg varmt anbefale smiley han trimmer mine og jeg er meget tilfreds med hans arbejde hver gang.
    Jeg giver 435 for beskæring pr hest smiley eksklusiv kørsel.


  • #2   6. mar 2019 Jeg plejer st bruge Henrik fra grams beslagsmede
    Han er super dygtig, yder en service ud over det sædvanlige. Ingen opgave er for lille, eller stor. Har god tid til hesten, og er fantastisk at snakke med. Har god viden, og gode priser. Han vil til hver en tid få mine varmeste anbefalinger.


    Der er også Erika - mega hurtig(lidt for hurtigt)lidt høje priser(600kr for beskæring og kørsel, trods hun er fra området) - min pony lavede tusinde løjer, og virkede ikke til at bryde sig om hende

    Så har jeg prøvet en der hedder Fabian. En ung gut, der er dygtig til sit job, god viden. Gode priser, så frem man er på rute med andre hernede. Min pony som lavede løjre ved erika, stod fint og ordenlig, og synes godt om ham.


  • #3   6. mar 2019 Jeg vil anbefale Bruno Jessen.
    Jeg tror nok, at det er 400 kr for beskæring, 800 for forsko og 1200 kr for sko på alle 4.
    Han er dygtig, og det er lærlingen også.

    Jeg kender en del, der tidligere brugte en smed ved navn Berger. Faktisk alle et sted med 20-25 heste.
    Men, der var mange heste, som var let småhalte on/off, hyppige hovbylder.

    Så var der en håndfuld, der skiftede til Bruno.
    Deres heste holdt op med at være on/off småhalte.
    Bergers blev ved.

    Bergers ry er, at han ved meget teori, og er skåret godt for tungebåndet. Men hans håndelag er ikke nær så godt som tungen.
    Bruno er god ved hest og hov, men gør mindre stads ud af det.


  • #4   6. mar 2019 Jeg brugte Tom Williams i et langt stykne tid, og ham var både jeg og hest meget glad for. Han er virkelig dygtig og ikke særlig dyr. Jeg gav 450 kroner inkl. kørsel for beskæring af 4 hove. Han har en del titler, fordi han går til konkurrencer, og derfor ved man, at han gør et godt stykke arbejde. smiley

  • #5   7. mar 2019 Mange tak alle sammen - jeg må ringer lidt rundt smiley

  • #6   7. mar 2019 Jeg bruger Hans Walsted dygtig og kommer til tiden 340 +moms for beskæring kommer til tiden og pakker ikke noget ind..

  • #7   7. mar 2019 Stald Harbogaard: køre han i fredericia området? når jeg søger efter ham, står der at han holder til i aabenraa, og det er jo alligevel lidt af en køretur derfra til fredericia... smiley Men det er ellers en god pris smiley

  • #8   7. mar 2019 det ved jeg desværre ikke om han gør så bare Sydjylland smiley


  • #9   7. mar 2019 Ja det er selvfølgelig rigtigt, måske jeg skulle have været lidt mere specifik smiley smiley

Kommentér på:
Smed/hovtrimmer Sydjylland?

Annonce