{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Emilie T
Emilie T
Tilmeldt:
13. mar 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Leje af græsmark/fold {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne leje en fold (nær Hvalsø) til to heste. Det er ikke sommergræs men permanent. Mit ønske er at det skal være meget tæt på byen så jeg selv nemt kan passe mine heste hver dag.
Hvad er jeres erfaringer - hvordan støver jeg sådan en mark op? Skal jeg slå en annonce op herinde eller besøge bønderne i nærheden eller noget helt tredje?
Mvh.
Emilie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje af græsmark/fold
  • #1   13. mar 2019 Jeg bor i et helt andet område end dig (nærmere bestemt på Bornholm). For mig har det virket at kontakte de mennesker, der boede et sted der så egnet ud. Kun 3 steder spurgte jeg, før det gav pote smiley

    Dog må man være forberedt på, at der er meget stor forskel på hvordan folk reagerer på at en fremmed har set deres mark, og henvender sig enten pr. telefon eller personligt på adressen. Nogen bliver overraskede, andre synes det er spændende, og nogen bliver (desværre) direkte irriterede, selvom man præsenterer sig pænt, og spørger pænt.


  • #2   13. mar 2019 Ikke for at være “party-pooper”, men hvad havde du tænkt dig mht. vand og strøm? Og ly til hestene?

  • Emilie T
    Emilie T Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   13. mar 2019 Der bliver selvfølgelig være vand, hegn og ly, det siger sig selv.

  • #4   13. mar 2019 Jeg tror fordi du ønsker et sted med vand, hegn og ly, at du enten skal søge i lokalområdet fx hvis der er en lokal fb gruppe, eller så skal du måske holde øjnene åbne for et sted, og så køre ind og banke på mht evt leje.

    Umiddelbart er det store krav, så det er jo ikke bare den første og bedste landmand du skal tage fat i - de færreste har permanent folde med vand, el og stalde liggende ledigt.

    Måske kunne du lave et opslag på en af de lokale rideskoler - måske ved nogle der noget ?

    Mvh Charlotte


Kommentér på:
Leje af græsmark/fold

Annonce