{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

kløe i hale og man {{forumTopicSubject}}

hej

den ene hest er begyndt at blive meget plaget i halen og lidt i manen. i manen er der nogle grå flager, men i halen er der også en masse gule voks klumper.
jeg har prøvet at vaske i mediscrub og smurt med pigoil med svovl som virker godt mod flere hudproblemer, men det lader ikke til at hjælpe.
hvad er jeres erfaring med behandling af sådan noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kløe i hale og man
  • #2   30. mar 2019 tak, så har jeg da ikke gjort helt forkert medmindre det shireoil/pigoil generer det.
    må evt. prøve med b vitaminkur. det kan vel ikke skade.


  • #4   31. mar 2019 Jeg har haft stor succes med at massere aloe vera creme ind i haleroden og manken smiley

  • #5   31. mar 2019 ok. var lidt i tvivl om creme var ikke at smøre på sår. at det var bedst hvis huden fik luft. men vil kigge nærmere på den aloevera.
    som et plus, lader han til at nyde at få vasket hale.


  • #6   1. apr 2019 Prøv at kigge på, hvad mystimagiske vitamin kure, kremer og sæber koster.

    Prøv så at kigge på, hvad et besøg hos dyrlægen koster.

    "Det kan vel ikke skade" og prøve sig frem med diverse remedier, som bør være ufarlig kan hurtigt blive en meget dyr fremgangsmåde.
    Især sammenlignet med at have en rimelig klar ide om, hvad det er og så behandle målrettet.
    Eller, at vide at det måske ikke kræver nogen behandling overhovedet


  • #7   1. apr 2019 Mit evige go-to er KovaLine - både sæben og salven. Jeg har en pony med sommereksem, og KovaLine er det eneste der nogenlunde kan holde det nede, så han kun kløer minimalt smiley

Kommentér på:
kløe i hale og man

Annonce