{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kür musik
  • #1   10. apr 2019 Nu kender jeg hverken dig eller din hest, men hvis man har en power-pony, så synes jeg at store dele af Stargazing by Kygo kunne være fantastiske i en Kür. Den har en super takt.

  • #2   10. apr 2019 Hans Zimmer står bag nogle af verdens bedste soundtrack - der i blandt Pirates of the Carribean.
    søg ham på youtube smiley


  • #3   10. apr 2019 hvorfor ikke prøve en speciel kunstner altså for eksempel Ariana Grande, Justin Bieber ?det er kun eksempel, altså prøve noget nyt i stedet for alle andre har de samme sanger, det har jeg set nu i rigtigt mange kur nu og det er på en måde kedeligt, prøv og tag Catrine Dufours nye kur der var fest og farver og man kunne se hvordan hendes hest følgede rytme og jeg har på en fornærmelsen at det er det dommerne gerne ville se, prøv noget nyt og rytmisk smiley

  • #4   10. apr 2019 Hvad type musik leder du efter?
    Skal det være stort og dramatisk? Eller sjovt og funky? Eller pænt og perfekt? Mørkt og dystert?
    Skal beatet være det samme hele vejen igennem? Og i hvilket tempo? Eller skal det gå op og ned? Eller have samme struktur som popsange?


  • #5   10. apr 2019 Er der nogle ønsker til genrer og lignende? smiley

  • #6   14. apr 2019 Ja hans zimmer er bare en legende altså!! smiley
    Er egentlig ikke ude på at skulle lave en kür sådan lige nu, det var mere bare sådan generelt hvilke numre der har en takt man vil kunne bruge (er i gang med at lave en playliste så jeg har lidt inspiration til fremtiden XD) men hvis jeg skulle lave en til ham jeg har nu skal det nok ikke være det mest dramatiske musik. Han er mere elegant i det. Noget native American agtig syntes jeg ville klæde ham faktisk smiley


Kommentér på:
Kür musik

Annonce