1.186 visninger
|
Oprettet:
Ingen spring sadel med smal bom???? {{forumTopicSubject}}
kan det virkelig passe at jeg ikke kan finde en spring sadel, 17-17.5 tommer med SMAL bom og STORE puder nedenunder?????
Hvis nogen keder sig må de gerne gå på jagt for mig... for ikke en gang sadelmageren har noget jeg kan bruge lige PT...
og skal bare have noget NU
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 37 Emner: 117 Svar: 1.100
Har du kigget lidt på nettet og spurgt i rideudstyrsbutikken og de ikke kan finde noget til dig ?
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
har søgt op til 6500 kr
de er alle med enten mellem eller bred eller smal-mellem.. og den skal være SMAL
okt 2005
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 2.510
Fandt den på Heste-nettet.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
der er bare ingen at finde lige PT.. jeg kan ingen finde i hvertfald
men ppuuuuuhada denne ser lækker ud
(link fjernet)
okt 2005
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 2.510
Har du kigget på www.seidel-sadler.dk og www.lohmann-s.dk ? eller www.sadler.dk hedder den vidst.
Bryder mig ik om den i linket, kan ikke lide udseendet, og så tror jeg hurtigt at man føler sig låst lidt fast af støtten.
Er mest til Stübben, de laver mange forskellige og har lidt for enhver smag - men de er jo dyre.
Blogger
Følger: 157 Følgere: 175 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.560
Vi har altid brugt ham, og syntes han er en dygtig sadelmager, men han er ikke den bedste til de lidt mere specielle rygge.
Han skulle omstoppe nightmares sadel, da han havde fået hold i ryggen af den(Skals der også havde lavet den omstopning) der sagde han også, at vi ikke måtte købe en af de sadler der kunne skifte kopfjern, da de ikke ville kunne ligge på ham(smal og kort)
Men efter den var omstoppet igen, fik han igen hold i ryggen, og da han var til kiropraktor, anbefalede han en wintec eller bates, pga de store puder(cair) da de er det bedste for ryggen, og kopfjernet kan udskiftes, så man kan finde det der passer bedst til ham.
Så nu prøver vi at gøre det på hans måde, da det ikke ser ud til at virke, at hører efter sadelmageren
Ingen spring sadel med smal bom????