{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

Ingen spring sadel med smal bom???? {{forumTopicSubject}}

kan det virkelig passe at jeg ikke kan finde en spring sadel, 17-17.5 tommer med SMAL bom og STORE puder nedenunder?????

Hvis nogen keder sig må de gerne gå på jagt for mig... for ikke en gang sadelmageren har noget jeg kan bruge lige PT...

og skal bare have noget NU

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen spring sadel med smal bom????
  • #2   8. jul 2007 Tror bestemt ikke det kan passe.
    Har du kigget lidt på nettet og spurgt i rideudstyrsbutikken og de ikke kan finde noget til dig ?

• #3   8. jul 2007 jeg har søgt på heste-nettet... den blå avis... gul og gratis... sadelmageren i skals.. rytters ridesport..

har søgt op til 6500 kr

de er alle med enten mellem eller bred eller smal-mellem.. og den skal være SMAL

• #4   8. jul 2007 Min Stübben Siegfried CS er med bom 27 (smal) og så kan man vel bare få noget med fyld i puderne.
    Fandt den på Heste-nettet.

• #5   8. jul 2007 Kimie
    der er bare ingen at finde lige PT.. jeg kan ingen finde i hvertfald

men ppuuuuuhada denne ser lækker ud

(link fjernet)

• #6   8. jul 2007 Købte den af en som hedder Rikke - hun henvendte sig til mig (:

Har du kigget på www.seidel-sadler.dk og www.lohmann-s.dk ? eller www.sadler.dk hedder den vidst.

Bryder mig ik om den i linket, kan ikke lide udseendet, og så tror jeg hurtigt at man føler sig låst lidt fast af støtten.

Er mest til Stübben, de laver mange forskellige og har lidt for enhver smag - men de er jo dyre.

• #7   9. jul 2007 Er det sadel mageren i Skals der har sagt isabella ikke kan gå med wintec?

Vi har altid brugt ham, og syntes han er en dygtig sadelmager, men han er ikke den bedste til de lidt mere specielle rygge.
    Han skulle omstoppe nightmares sadel, da han havde fået hold i ryggen af den(Skals der også havde lavet den omstopning) der sagde han også, at vi ikke måtte købe en af de sadler der kunne skifte kopfjern, da de ikke ville kunne ligge på ham(smal og kort)
    Men efter den var omstoppet igen, fik han igen hold i ryggen, og da han var til kiropraktor, anbefalede han en wintec eller bates, pga de store puder(cair) da de er det bedste for ryggen, og kopfjernet kan udskiftes, så man kan finde det der passer bedst til ham.
    Så nu prøver vi at gøre det på hans måde, da det ikke ser ud til at virke, at hører efter sadelmageren

Kommentér på:
Ingen spring sadel med smal bom????

Annonce