{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm...
  • #2   8. jul 2007 Ved ikke lige helt hvad du mener.. Men vil da nok sige at det er farligere at ride i trafikken, end at cykle i trafikken... Cyklen bliver jo ikke bange for noget.. Cyklen bliver ikke utålmodig af at stå stille for længe, hvis man skal over en vej... Bare lige nogle eksempler.. smiley

• #3   8. jul 2007 Jeg gør så vidt jeg kan komme til det :b Selvom jeg ser utroligt dum ud med min cykelhjelm smiley

• #4   8. jul 2007 Sikke et poetisk menneske du er , Theis xD og lidt småsindssyg 8D

• #6   8. jul 2007 Det der med at cykelen ikke gør noget ??
    Min mors kæreste er cykel rytter og han har da brækket kæben, og var kommer meget mere til skade hvis ikke han havde haft hjelm på!

Kæden kan sidde fast i de der tandhjul og cyklen vælter, forhjulet kan også ryge af HVILKET GØR RIGTIG RIGTIG ONDT!

Det kan godt være at hesten er mere vild, men man kna også komme til skade på en cykel ...

Cykler ofte med cykel hjelm og rider også med hjelm da der ikke er nogen grund til at blive skadet/ i værste tilfælde at dø for tidligt...

• #7   8. jul 2007 Ja jeg rider <b>altid</b> med hjelm smiley

Altså hvis man er under 18 er det meget forkert. Og få beridere rider også på ungheste uden hjelm. Det er meget forkert! Hvis man rider på andres heste synes jeg man skullle tage hatten på.

Cykler <b>aldrig</b> med hjelm xD

Jo slf. er det forkert, men altså de få meter jeg cykler om dagen, hvis jeg overhovedet cykler. Men jo, det er naturligvis forkert.

• #8   8. jul 2007 Mille C - Jaah, men nu er det jo ikke alle der har så travlt når man cykler.. Vi er jo ikke allesammen cykelryttere.. smiley

• #10   8. jul 2007 Camilla *Team PonyPower* smiley
    Er heller ikk cykel rytter hader den sport og folk i den sport er ofte egoisktiske :/, men ved bare hvad der kan ske hvis det går galt... (x

• #11   8. jul 2007 Mille C - Ja, har nu også selv prøvet at falde af på mange mærkelige måder, både af hest og cykel, men har aldrig rigtig slået mig.. smiley

• #12   8. jul 2007 Der kan sq da komme en bil i slinger i trafikken - højrer svings ulykke !

Fatter ikk hvorfor så mange mennesker har så meget i mod at man RIDER uden hjælm men de CYKLER selv ude ! nej cyklen kan ikk blive bange ovs. men der kan komme en høj uset kant ikk altså ........

• #13   9. jul 2007 Hmm, sjældent ridehjelm efterhånden, og jeg blander mig ikke i om folk har på eller ej, det er deres egen hovedpine (haha, sikke jeg hælder dem ud af ærmet XD)

Cykelhjelm har jeg faktisk aldrig rigtig brugt, der var selvfølgelig en årgang. Og, ja igen er det folks eget valg, det skal jeg ikke blande mig i, men det er uden tvivl det sikreste med både cykel- og ridehjelm

• #14   9. jul 2007 rider altid med og JA jeg syntes det er totalt dumt ikke at gører det

cykel ja har jeg men cykler ikke så meget

• #15   9. jul 2007 rider altid med hjelm, cykler altid uden hjelm...

en simpel, men meget afgørende forskel:

en hest er et levende dyr, og den vil du aldrig kunne have 100% kontrol over, og være sikker på at den ikke bliver bange..

og efter hvad jeg ved, har jeg endnu ikke set en cykel hoppe til siden fordi den så en bil(;

• #16   9. jul 2007 Neej men du kan have den roligste Hest og den roligste cykel .. en Bil lan køre ind i diig Hesten behøver der jo ikk værre andre i blandt . men ude i trafikken er mit motto :
    Kør som om de andre er nogle idioter !

Altså !..

• #17   9. jul 2007 jeg er bedøvne lige glad med om jeg se dum ud med hjelm. cykler og rider ALTID med hjelm.

• #18   9. jul 2007 rider du ALTID med hjælm ?
    - Ja, ALTID!!!

syns du det er forkert at ride uden ?
    - Ja, en dag går det sikkert galt, hesten kan jo blve forskrækket, og hesten er et flugt dyr,

Cykler du ALTTID med cykel hjælm
    - Nej, ALDRIG

syns du det er fokert at cykle ude ?
    - Nej, en cykel er jo ik levende, som hesten fx.

• #19   9. jul 2007 Louise (: Ridestøvler tilsalg! - SprogSpasserne smiley ! :
    - Højre svings ulykker ?
    - en bil kan komme i slinger ?
    - der kan komme en høj kant du ikk ser og du velterud foran en bil ..

• #21   9. jul 2007 *SPS* <GitteDahl> '
    Ja, det er ogs skide dumt ik at cykle med hjelm.
    Men alligevel gør jeg det ik. Cykler så heller ik ved vejen, NÆSTEN aldrig. Der er massere af stier i Aalborg Øst.

Kommentér på:
Hjelm...

Annonce