{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farve på ridebukser
  • #1   12. maj 2019 Den pasform du kan lide, og som gør noget godt ved din numse.
    Den farve, som tiltrækker dig i butikken.
    Grip eller skind, præcis som du sidder bedst.

    Go butikstur.


  • #3   12. maj 2019 nok blå

  • #4   12. maj 2019 Horze har lavet nogle flotte støvet grøn og B-Vertigo nogle rigtig fine lyseblå

  • #5   12. maj 2019 Javist, jeg har da også et par røde ridebukser og et par sorte med store diamanter. Om de er moderne? Det ved jeg ikke, men de var billige!
    Synes lidt det er noget pjat. Egentlig. Anerkender grippen. Det er sgu smart, men ellers kan resten være komplet ligegyldigt.

    Man bliver ikke en bedre rytter af at have de rigtige ridebukser fra Animo eller hvad det skal hedde i dag. I min tid som stævnerytter var det ikke usædvanligt at jeg red enetimer iført et par helt almindelige jeans fra Bilka. Det har aldrig kommet sig så nøje.


  • #6   12. maj 2019 Jeg ville gå efter grå, støvet grøn / mørk grøn, blå farver ..
    Udelukkende af den grund at pletter ikke ses efter vask smiley

    Tern, striber, bling osv, afhænger af hvad DU er til ..

    Jeg kunne ikke drømme om at købe efter mode !
    Hellere købe billigt, skifte oftere ud, og kunne købe mere hver gang, end at købe et par til 2000 + ..

    Køb lige dem du syntes er fede og behagelige at have på


  • #7   12. maj 2019 tjaa det kommer vel an på hvor modig du er smiley
    https://www.hooks.dk/rytter/dametoj/ridebukser/rideleggings-caspar-crw-2

    blomster er virkelig på mode i øjeblikket


    personligt er jeg nok mere til grå. her ses skidt ikke så meget på


  • #8   12. maj 2019 Ha de med blomster er godt nok ikke kønne..??

  • #9   13. maj 2019 Jeg har alt lige fra turkis til grøn og mørkeblå. Nogle med grip og andre med fuldskind. Jeg har flest bukser med fuldskind da det fungere bedre med min sadel.

    Men det kommer jo meget an på hvad man er til. Man skal ikke kun købe bukser fordi de er på mode de skal jo også være behagelige at have på det er trods alt mange timer på en dag man har dem på. smiley


  • #10   13. maj 2019 jeg har arbejdet i rideudstyrs butik og det var ikke fordi vi ikke fik fede farver i butikken, men det var oftest dem der kom på udsalg til nedsat pris, da de som regel ikke solgte. De fleste køber sort, brun, mørkeblå og grå. Pletter og skidt ses ikke så tydeligt på de farver. Og er det forældrene, der skal betale, så er det ikke de smarte farver, der lokker, men de praktiske farver.
    De dyre mærker holder ikke bedre end de billige, nødvendigvis. Jeg var ofte til skrædder med de dyre mærker, da de ikke holdt i syningen eller lynlåsen gik i stykker. Derimod de gode gamle mærker, de holdt i årevis, dem til en middelpris.
    Om man er til skind eller grip, er en smagssag. Nogen hader grip og elsker skind og hos andre er det omvendt.


Kommentér på:
Farve på ridebukser

Annonce