{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sadel til Sec A
  • #1   13. jun 2019 Jeg har ikke en sec A, men jeg har en pony på 125 cm. Hun har en Barefoot Cheyenne i str X0 smiley

• #2   13. jun 2019 Han her er 122 smiley pr er jeg også mest ude i en barefoot. Dog kan jeg ikke rigtig se om de er tilladte ar starte stævner i for en evt ponyrytter smiley udover barefoot London. Spring har ikke så mange regler, men i dressur står der den skal ligne en dressursadel , men samtidig for kat 3 ponyer er det tilladt ar starte i en kombi opstil sværhedsgrad 4 . Så det lidt svært st finde hoved og hale i ??

• #3   13. jun 2019 Ville kigge efter en sadelmager til at hjælpe mig.
    Til min korte 1'er pony blev jeg anbefalet HDR OG KENTAUR. Begge fås vidst i mindre end 16"
    Men alt efter hvor meget sadelleje du har med at gøre, og hvoe meget du ønsker at give er der sikkert en del valgmuligheder.
    Tror desværre ikke barefoot fås kort nok. Tvivler meget på at en lille rytter vil få nok støtte i en sådan smiley

• #5   13. jun 2019 Tølthester har korte sadler, da de laver til islændere, der er mulighed for meget og lidt støtte smiley

Jeg har selv en Safir, der er rimelig støtte, mens min datters hrafn, er uden ret meget støtte smiley

• #6   13. jun 2019 Ponypude er tilladt til 3'er ponyer til stævner, og jeg vil absolut skyde på at den lille Barefoot Cheyenne går derind under smiley
    Min erfaring er at Barefoot Cheyenne er genialt til små ryttere fordi de hurtigt lærer at sidde korrekt selv smiley
    Barefoot Cheyenne str X0 er nu ret lille så ingen problemer med anlægsflade der, min pony har også kun 36 cm til sadel smiley

• #7   13. jun 2019 kentaur calimero 15

• #9   14. jun 2019 Tak for alle jeres svar smiley jeg har fundet en lille barefoot cheyenne han skulle kunne bruge, ellers finder jeg noget andet til ham smiley

• #10   17. jun 2019 Jeg ved ikke, om jeg er for sent ude, men prøv at hør inde i gruppen "Welsh Ponyer og Cobs i Danmark" på Facebook. De er super gode til at hjælpe, og mener at have læst et opslag derinde på et tidspunkt omkring netop sadler til de små welsh ponyer. Mener der bl.a. blev anbefalet Kent & Master?
    Jeg er ikke 100% sikker, men der er god hjælp at hente derinde. smiley

Kommentér på:
Sadel til Sec A

Annonce