{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Forstå priserne rigtigt - dyrelæge {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overveje at få Ansager hestehospital ud, men vil gerne lige regne cirka priserne ud - For lige at sammenligne. (Selvfølgelig kan der altid komme mere)

Jeg skal have almen tandrasp på 3 heste, og en af hestene skal ligeledes vaccineres.

Vil i mene man bare skal tage 3 x tandrasp (Her bliver det billigere ved flere heste) + en vaccine i forbindelse med anden behandling?

Befordring tager de ikke ved 3 heste - og heller ikke honorar ved beroligende.

- https://ansagerhestehospital.dk/da/priser-m-v/prisliste

Tak for hjælpen - Umiddelbart vil det vel være 2928 kr?
Der skal vel ikke ligges noget timeløn oven i, eller hvordan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstå priserne rigtigt - dyrelæge
  • #1   20. jun 2019 For de kører os med dette ved 3 heste: https://ansagerhestehospital.dk/images/diversedownload/Sundhedsundersoegelse_2018.pdf

    Som ifølge min beregning er 272 kr. dyrerer - Men det indeholder selvfølgelig os en sundhedsundersøgelse til hesten der skal vaccineres.


  • #2   20. jun 2019 Mit bedste råd er: ring og spørg smiley


  • #3   20. jun 2019 Ring derned og få dem til at lave en pris oversigt til dig smiley

  • #4   20. jun 2019 Du betaler ved første hest en tandrasp 775kr+ moms
    Næste hest 490kr+ moms
    Tredie hest 450kr + moms
    = 1715 kr + moms
    Dertil en vaccine 120kr + moms
    Ialt 1835kr + moms
    = 2293,75kr incl moms
    Dertil kommer bedøvelse som kan være svært at forudsige hvor meget der bruges og kørsel (hvis du ik har bestilt sundhedsundersøgelse).

    Timelønnen er indberegnet i tandrasp
    PS: hvis du vælger en vaccine til den ene hest, uden at bestille sundhedstjek, så bliver den bare stukket og ik tjekket som man vil gøre ved en sundhedsundersøgelse


  • #5   20. jun 2019 De fleste dyrlæger giver rabat på flere behandlinger. Er i flere, der skal ha lavet et eller andet, så bliver det som regel billigere. Så er i også flere til at dele udgiften ved kørsel. Ring og få en pris før du bestiller.

  • #6   21. jun 2019 Udover det de andre skriver så skal du huske at der ikke er medregnet kørsel og medicin. Dvs at du også kommer til at skulle betale for sprøjterne og indholdet (feks bedøvelse) i dem.
    Du finder bedst ud af en ca pris ved at ringe til dem (eller sende en mail men så tager svar længere tid) smiley


  • #7   21. jun 2019 Hej Lene
    Har selv brugt ansager nogle år nu til det cirka 1000 1100 er jeg kommet af med for vaccine og tandrasp her sidst var det ikke nødvendigt med tænder og betalte kun for vaccine selvom det var en pakke løsning


  • #8   21. jun 2019 Tak Rikke. - Havde en ret dårlig oplevelse med anden dyrelæge, der vitterligt var penge grisk.

    Men det lyder til man godt kan regne med Ansager, så dem prøver vi. smiley


  • #9   23. jun 2019 Jeg har ihvertfald kun haft gode oplevelser med dem

    Min sagde jeg til Peter dyrlæge om han kunne huske hun havde været lidt strid for et par år siden da hun skulle have den der dims på og han spurgte om vi skulle bedøve hende med det samme men sagde Eij lad os prøve uden først hun har jo lært noget siden han konstaterede så hesten selv sliber sine tænder perfekt selv så godt vi prøvede uden først og han var med til at give den en chance uden at bedøve den først


Kommentér på:
Forstå priserne rigtigt - dyrelæge

Annonce