{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Opstaldning nær Kbh {{forumTopicSubject}}

Kære alle

Jeg leder efter opstaldning til min pony nær Kbh, og håber at kunne få lidt hjælp her smiley

Krav til stedet:
- jordfolde (har en pony, der har været forfangen for et par år tilbage) - hvis ikke muligt, så folde med meget lidt græs (kan godt gå med mundkurv)
- fold min. 5 timer dagligt, gerne mere
- maks. 40 min kørsel (i bil) fra Østerbro
- fuldpas eller mulighed for tilkøb (dvs. fodring (fodrer dog med eget foder og blander selv), ind/udluk, udmugning)
- turmuligheder
- ridebane

På forhånd tak smiley

Mvh Barbara

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af opvaskemaskine 800 kr.
  • Fixe dør til haveskur 900 kr.
  • Klipning af ca. 35 m hæk inkl. bortkørsel 2.815 kr.
  • Rengøring af lejlighed ved flytning 1.250 kr.
  • Loftisolering 15.000 kr.
  • Udskiftning af udehane, 2 balofix og afmontering af armatur. 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning nær Kbh
  • #1   21. jun 2019 Lav en annonce i Marked. Det er ikke tilladt at annoncere i Forum.
    Held og lykke med at finde et godt sted

• #2   21. jun 2019 Helt i orden. Det er ved at være mange år siden jeg har brugt HesteGalleri, så har ikke helt styr på det længere smiley

• #3   21. jun 2019 prøv Google eller se om ikke der skulle være en annonce herinde, på et lækkert sted smiley

• #4   21. jun 2019 Prøv at tilmeld dig diverse grupper med opstaldning på facebook smiley

• Alanah H
    Alanah H Tilmeldt:
    feb 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #5   22. jun 2019 Hej!

Jeg vil 100% anbefale Gentofte rideklub.
    Der er helt fantastisk!

1 Kæmpe privatrytterhal 1 rideskolehal, som man må leje hvis rideskolen rider udenfor, og 1 Kæmpestor udendørsbane, delt op i 2 når rideskole rider udenfor ??

Vi har også bernstorffsparken lige ved siden af. + skulle du søge part, er der mange søde mennesker som er interesseret.

Eneste minus er nok foldene, da man ikke har lang tid på dem, men man kan leje foldtid i parken.

Jeg rider der selv, og elsker det! Kan evt vise dig rundt

• Elisabeth H
    Elisabeth H Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 4 Svar: 29
    #7   24. jun 2019 Der er også en del / mange gode steder på Amager. Mange klubber og privat opstaldning. Masser at ridemuligheder i natur. Du kan prøve at google klubber og opstaldningssteder på Amager.

Kommentér på:
Opstaldning nær Kbh

Annonce