{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Opstaldning nær Kbh {{forumTopicSubject}}

Kære alle

Jeg leder efter opstaldning til min pony nær Kbh, og håber at kunne få lidt hjælp her smiley

Krav til stedet:
- jordfolde (har en pony, der har været forfangen for et par år tilbage) - hvis ikke muligt, så folde med meget lidt græs (kan godt gå med mundkurv)
- fold min. 5 timer dagligt, gerne mere
- maks. 40 min kørsel (i bil) fra Østerbro
- fuldpas eller mulighed for tilkøb (dvs. fodring (fodrer dog med eget foder og blander selv), ind/udluk, udmugning)
- turmuligheder
- ridebane

På forhånd tak smiley

Mvh Barbara


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning nær Kbh
  • #1   21. jun 2019 Lav en annonce i Marked. Det er ikke tilladt at annoncere i Forum.
    Held og lykke med at finde et godt sted


  • #2   21. jun 2019 Helt i orden. Det er ved at være mange år siden jeg har brugt HesteGalleri, så har ikke helt styr på det længere smiley

  • #3   21. jun 2019 prøv Google eller se om ikke der skulle være en annonce herinde, på et lækkert sted smiley

  • #4   21. jun 2019 Prøv at tilmeld dig diverse grupper med opstaldning på facebook smiley

  • Alanah H
    Alanah H Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   22. jun 2019 Hej!

    Jeg vil 100% anbefale Gentofte rideklub.
    Der er helt fantastisk!

    1 Kæmpe privatrytterhal 1 rideskolehal, som man må leje hvis rideskolen rider udenfor, og 1 Kæmpestor udendørsbane, delt op i 2 når rideskole rider udenfor ??

    Vi har også bernstorffsparken lige ved siden af. + skulle du søge part, er der mange søde mennesker som er interesseret.

    Eneste minus er nok foldene, da man ikke har lang tid på dem, men man kan leje foldtid i parken.

    Jeg rider der selv, og elsker det! Kan evt vise dig rundt


  • #6   22. jun 2019 Min pony står på Albertslund Ridecenter, der er cirka 6 timers fold om dagen og kun jordfolde med stråfoder.
    Der er to ridehuse, og to udendørs baner og skoven er lige ved siden af.
    Vi muger selv iog har turnus fold ordning i weekenden.
    Dog ved jeg vi har venteliste.


  • Elisabeth H
    Elisabeth H Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 4 Svar: 29
    #7   24. jun 2019 Der er også en del / mange gode steder på Amager. Mange klubber og privat opstaldning. Masser at ridemuligheder i natur. Du kan prøve at google klubber og opstaldningssteder på Amager.

Kommentér på:
Opstaldning nær Kbh

Annonce