{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hackamore
  • #1   4. aug 2019 Det kommer an på om den den bliver sat korrekt. Hvis den sidder oppe på næseryggen som de skal, burde den ikke kunne lukke for luften. Jeg har hverfaldt aldrig oplevet det. Men måske man kan hvis man har hårdt nok ved i længere tid. smiley

  • #2   4. aug 2019 Okay det er fordi min pony er meget stærk og Skal have noget til tur som der ikke har noget med bid at gøre, Og noget man kan styrer bedre end en redgrime. Men i må rigtig godt komme med gode råd os det kan blive så godt som muligt!

  • #3   4. aug 2019 Selv det blødeste "bid" kan være skarpt i en hård hånd, og selv det skarpeste "bid" kan være harmløst i en blød.

    Jeg har haft sådan en hackamore, og har været fint tilfreds. Ingen af mine heste har lidt.


  • #4   4. aug 2019 Okay, det er ud bare og den lukker for luften.

  • #6   4. aug 2019 Super! 1000tak


  • #8   4. aug 2019 Jeg har godt nok heller aldrig oplevet at nogle af mine hackamores har lukket for luften, og jeg har trods alt haft lidt fat i dem (efter en god markræs hvor krikken ikke ville stoppe igen) smiley Bare sørg for at den ikke sidder helt nede på mulen, så kan du sagtens bruge den.

  • #9   4. aug 2019 1000tak

  • #10   5. aug 2019 En hackamore der er godt tilpasset, burde hverken kunne lukke for luftvejene, brække næseryggen, eller hvad der nu ellers skulle være af myter. smiley
    Tænker at du har styr på det, men jeg vil dog stadig lige tillade mig at nævne, at hvis du ikke har redet med hackamore før og derfor ikke kender lidt til stangeffekt, så kan det være en god idé at tjekke op på det. For selvom en hackamore er et fint redskab, så skal man stadig vide, hvordan den bruges korrekt, ligesom med alt andet udstyr. smiley


Kommentér på:
Hackamore

Annonce