{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Resultat fra mishandlingen {{forumTopicSubject}}

Hvis du ikke ved hvad jeg snakker om så se det indlæg der hedder "Hva lavr i?" fra i går.

Hun er blevet udelukket at måtte ride dernede, og "hendes" hest er blevet taget fra hende. Hun må altså godt komme dernede, men hun må ikke have noget med hestene at gøre. Geo snakkede nemlig med ejeren i dag og nøjj hvor blev han sur på hende!! Men sådan er den sag desværre ikke slut, for hun går jo stadig på Skovvang, og jeg frygter virkelig hvad hun kan finde på at gøre ved vores heste!!

PS se også http://www.hestenettet.dk/forum/18/275613/275613/


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Resultat fra mishandlingen
  • #2   6. nov 2004 Grunden til at de ikke greb ind var at så havde de ingen beviser og så ville Mia være sluppet alt for let af sted med det. Men som Geo også skriver så tudede hun som en gal, men hvis de havde grebet ind, ja så var der ikke sket noget med Mia.

Kommentér på:
Resultat fra mishandlingen

Annonce