Man kan ikke høre det for tit! {{forumTopicSubject}}
Hai!
Som overskriften jo lyder, kan man jo ikke høre det for tit..
Og jeg mener: RIDEHJELMEN!
Der er stadig så mange der rider uden ridehjelm, og stadig flere som ender på hospitalet, eller simpelthen DØR af ikke at have ridehjelm på.
Den gang jeg kiggede på heste, var der flere af billederne, hvor rytteren var på, hvor rytteren red uden ridehjelm, og i comboy-bukser, og almindelige sko uden hæl!!
Det er simpelthen det værste som jeg (og måske også andre) ved! Det kan simpelthen afskrække mig totalt!
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg håber (og gør det stadig) at det bliver krav at ride med minimum Ridehjelm og ridestøvler...
Min mening! Håber også lige DU kommer med din egen mening om dette indlæg!
Qnuz
Mathilde og Golden
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 130 Svar: 1.088
Jeg vil give dig helt ret. Det er så farligt at ride uden hjelm og ordenlige ridestøvler/sko ...
Jeg rider ALDRIG selv uden at have ordenligt ridetøj på, da jeg har fået min lærerstreg ved ikke at ride med ordenligt udstyr.
Og jeg blir selv ret tosset over når jeg ser at der er nogle der rider uden hjelm og sådan. For HVIS nu hesten stikker af, så riskere du sQ at du falder af og slår hovedet slemt, og nogle gange med døden til følge!
Folk skal ta og tænke sig om inden de rider ud uden den hjelm ...
nov 2003
Følger: 18 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 20 Svar: 126
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 10 Svar: 45
det er mange det siger :" det er jo den hest jeg har haft i snart 5 år det kunne da ikke find på at gøre mig noget ondt... og den bliver da heller ikke bange fo at det flyver en pose forbi..." Der er osse en som " jeg komme lige fra arbejdet og aså kan jeg jo lige tag ud og ride bagefter..." Jeg har altid ALLE mine ting i mit skab på rideskolen... så kan jeg tage der ud i nomal tøj og så skifte der ude.... RID ALDRIG UDEN RIDEHJELEM, STØVLER OG BUKSER!!!!
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.504
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
det er for dit eget heldbred, ridehjelmen redder mange liv
det er pengene hver!
nov 2003
Følger: 18 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 20 Svar: 126
Husk nu, at det ikke gør en mere sej at ride uden ridehjelm, tværtimod... Og nej, jeg vil ikke give jer en skider, jer som "glemmer" den, men blot mine jer om, at det (som andre åbenbart også skriver) er livsfarligt at sætte sit liv på spil bare på grund af at man lige vil vise sig, og ride uden ridehjelm!
Hilsen
MaThiLdE oG gOlDeN!!
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
Kine!
Man kan ikke høre det for tit!