{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Ridehus nær Greve/Tune {{forumTopicSubject}}

Jeg leder med lys og lygte efter et ridehus nær Tune jeg kan benytte mig af nogen gange om ugen. Er selvfølgelig villig til at betale for det.

Har en ret fantastisk dressurhest der skal gøres klar til de lidt større stævner. Men vi har ikke noget ridehus at træne i.
Vi har trailer, så kan godt køre lidt for det.

Ridehuset må meget gerne være 20x60 og bunden skal være god smiley

Skriv skriv skriv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridehus nær Greve/Tune
  • #1   2. okt 2019 jeg tror du kan købe ridehuskort til vindinge rideklub det er i hvert fald meget tæt på smiley

  • #3   3. okt 2019 Jeg står med min part ude i tune, og man kan da stadig købe ridehuskort til Nordgården derude smiley det er dog ikke der jeg rider

  • #5   3. okt 2019 Nå okay, det vidste jeg ikke, det var ellers mit bedste gæt. Hva med karlslundegården?

  • #7   4. okt 2019 Så vidt jeg husker købte en bekendt kort til stedet for 1-2 år siden, men det kan jo godt være lavet om!

  • #8   4. okt 2019 nikoline du husker forkert for der stod jeg på gården og og der ville vi ikke have andre ridene fordi der næsten ikke var plads til os selv med undervisning og spring osv en har engang alligevel kommet med sin hest til undervisning hvor ejer af stedet sagde fordi hun nu var kommet måtte hun ride undervisning den dag men fremover var det slut fordi det var noget vi alle opstaldere havde aftalt til staldmøde ingen ryttere udefra fordi vi ikke gad betale opstaldning for der ikke var plads til at ride vores hest med kun et fungerende ridehus om vinteren og 34 heste ish smiley

    men jeg synes at have hørt man kunne for ca 5 år siden og der stod jeg ikke på den gård så det kan jeg ikke udtale mig om smiley


  • #9   4. okt 2019 Sad lige og tænkte og tror det var et andet sted, så tror du har ret. Kender dog ikke til andre ridehuse i nærheden af greve /tune udover det sted jeg selv rider og der tror jeg ikke man kan købe kort til desværre. Naboerne kommer og rider derinde, men det er kun fordi de ikke har nogen ridebane eller ridehus selv smiley plus det er islænder heste så de bruger ikke så ofte banen, De rider mest i hedeland

Kommentér på:
Ridehus nær Greve/Tune

Annonce