{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boots ???
  • #1   26. okt 2019 Jeg har et par Cavallo simple, en gammel model. Men de va rvikrleig dårlige, rutsjede rundt og sådan, selvom de var den rigtige størrelse. Og så var de meget tunge.

    Så har jeg også et par Equine Fusion med den gamle lukning. Her passer størrelsen altså noget bedre, men lukningen er besværlig. Deen fås dog heller ikke lige umiddelbart længere. De er slet ikke i nærheden af at være lige så tunge og klodsede som de andre, og de sidder meget bedre!

    Har haft et par Renegade i hånden. De virkede ret robuste, havde en god pasform og var virkelig nemme at give på! Til gengæld er prisen virkelig også derefter. Jeg tænker dog, at jeg ender med at smide prisen efter dem, fordi de virkelig var nemme at give på, og det værdsætter jeg altså smiley


  • #2   26. okt 2019 https://happyhoof.no/products/scoot-boot-hoof-boot

    De her er de bedste min part hest har. Sidder fast på tur i alle gangarter.
    Når de er nye kan de være lidt stramme men med hjælp fra hovrenser går det fint smiley


  • #3   26. okt 2019 Scoot Boots! smiley

  • #4   27. okt 2019 Scoot Boots! smiley Når de er gået til sidder de bare som limet på hesten!
    Red 45km med den for 2 ugers tid siden, i dybt sand, mudder og muddervand til over knæene (på hesten ;), og de blev bare siddende på, uden at klemme min hest. Jeg er i hvertfald fan smiley


  • #5   27. okt 2019 Hvor har købt de der scoot boots henne? smiley

  • #6   27. okt 2019 Hovfokus.dk har dem og har vidst en garanti?
    Jeg har dog købt direkte fra scoot boots fordi de tilbyder gratis retur samt fri fragt hvis man benytter sig af deres service med hjælp til størrelse smiley


  • #8   27. okt 2019 Det er helt klart efter behov og hovform hvad der er bedst. smiley Jeg er super glad for Equine Fusion som har en meget mere fjedrende/fleksibel/støddæmpende sål end Scoot Boots smiley
    Prøv at skrive til hovfokus.dk med hestens mål og jeres behov, han er super god til at hjælpe smiley


Kommentér på:
Boots ???

Annonce