{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Logo på tøj {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Jeg ved godt at der er utallige emner som dette, men jeg søger et opdateret svar så jeg tænkte at jeg lige så godt kunne lave et nyt smiley
Er der nogle er jer kloge hoveder herinde som kender et sted hvor man kan få lavet tryk og/eller broderet med eget logo fra en billedfil? Det sidste er ret vigtigt da jeg for det første ikke har et fancy program til at designe sådan noget i, og for det andet slet ikke ved hvad sådan et program hedder smiley Så jeg skal kunne aflevere (fysisk eller digitalt) en billedfil i sort/hvid og firmaet skal så kunne konvertere det og proppe det i deres maskiner.
De skal enten have et forholdsvist bredt udvalg af tøj (primært trøjer) som man køber til at få logo på, eller tage imod "fremmed" tøj (bliver nyindkøbt og herefter afleveret til tryk).
Det første ville dog være at foretrække, da det sikkert også er billigst.
Og apropos, så skal det heller ikke koste en bondegård smiley Jeg er klar over at den slags koster og at man nok sparer ved at købe store mængder, men jeg skal ikke bruge mere end et par stykker til at starte med, og vil gerne undgå at skulle af med flere tusinde for en lille mængde smiley Så prisen er altså ikke det afgørende, men det er jo altid rart hvis det ikke er dyrt!
Så.. Hvad findes der derude? Jeg har ikke googlet, for jeg har faktisk ingen anelse om hvad jeg skal søge på og tænker, at hvis nogen ved noget, så er det helt sikkert hestefolket! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Logo på tøj
Kommentér på:
Logo på tøj

Annonce