{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

sådan kan man jo osse læsse en hest,!? {{forumTopicSubject}}

øhh, NEJ;!

en af mine veninder skulle på ridelejer igår med in hest de kunne så ikke få den læsset så hendes far fik en til at komme og hjælpe hen over aftenen, så min veninde der vbentede barepå at hendes far kom med hesten, for det første var den transporter ham der skulle hjælpe med at læsse ejede, ikke mere end 180 høj og hesten ville ikke engang kunne stå i den, for det andet tror jeg ikke han havde ret meget styr på det, og for det tredje var den transporter så fofalden at den ikke engang ville kunne holde til at man havde en shetlænder i den, der stak søm ud af siden på den,! nå men nu til læsningen,! lady viulle ikke i traileren så efter vi havde stået lidt , fik ham manden jo den geniale ide at sætte en trøje over hovedet på den, for det hjalp på tyrav hestene, ja fint men det her er ikke en travhest? nå men lady turde slet ikke flytte benene, for hun kunne jo ikke se hvor hun gik men de fik hende hen til rampen og fik hendes forben op på rampen lige pludselig går der panik i lady og hun begynder at stejle, og den gamle idiot ville ikke slippe hende så hun skred rundt på rampen , til sidst slap ham idioten så og så siger han fandme bare, at den hest skal bare have en på hovedet så skal den sku nok høre efter, øhh, nej det skal den ikke den skal stole på dig, men det endte så med at vi ikke engang kunne få hende ind i en boks, fordi hun var så skræmt,! nå men så da vi ville have hende ud og hun skulle igennem en smal gang kunne vi ikke få hende ud, hun turde simpelthen ikke, så kommer hendes far ja den skal fandme bare have lidt tæsk så den får noget respekt , kæft jeg blev gal prøvede så at hive tovet fr ham men nåede det ligesom ikke så spændte de en trailer for en bil og , tro mig eller ej der gik ikke 10 minutter med at få den læsset uden deres hjælp, min venindes far er ikke lige den mest populære på rideskolen , lige for tiden,!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sådan kan man jo osse læsse en hest,!?
  • #1   6. aug 2007 Hesten blir nemmere at læsse hvis bare man giver sig tid, til sidst ska den nu nok gå op hvis man lader vær med at stresse.

• #2   6. aug 2007 vi havde et tov bag den og så sad jeg og lokkede den med en masse godter, og til sidst kom den op, men den gik totalt i panik da hendes far og ham vanden skulle vise hvor gode de var til det,!

• #4   6. aug 2007 Årh nej dog, stakkels hest smiley Kan da godt forstå den ikke vil gå op, når de til at starte med sender et, måske ubevidst signal om at de egentlig bare vil have hesten afsted så hurtigt som muligt..

Det med trøjen gør jeg også med min hest, men nu kender han også mig, og jeg snakker til ham HELE tiden så han ved jeg er der, men han har trøjen på.. Man kan se han har ørerne helt fremme.. Nu er han til berider og hun træner også trailerlæsning med ham, så forhåbentlig bliver det ikke nødvenidigt med trøjen når han kommer hjem smiley

• #5   6. aug 2007 har osse hørt det med trøjen, men ville du turde at følge med en der lige har stået og slået dig uden du kan se ham,!?

• #6   6. aug 2007 Sært.
    Det handler om at bevare roen. Det med trøjen kan man godt bruge i nogle tilfælde, men det var vist ikke løsningen på denne hests problem.

• #7   6. aug 2007 ... Stakkals hest ..... jeg ville også føle mig utilpas hvis du stressende mænd stod og hev i mig ..

• #8   6. aug 2007 men godt i fik hende op bagefter på en stille og rolig måde .

• #9   6. aug 2007 Det med at give den en trøje over hovedet virker rigtig godt på Carola, når hun ikke vil læsses.
    Hun går ikke i panik og hun passer på sig selv ved at løfte benene meget højt på vej op ad rampen..

Men godt at høre, at den til sidst kom på i traileren..

• #10   6. aug 2007 Hvor synd for den stakkels hest!
    Jeg er imod at bruge trøjer så det ville bestemt ikke være en løsning for mig.
    Havde det været min hest havde de ikke så meget som fået lov at røre den.
    Hvor synd at sådanne mennesker ikke giver sig tid frem for altid at give hesten skylden.
    ufatteligt folk ikke tænker sig om, for det første er en trailer det værste man kan byde sin hest, derfor fortjener de at man bruger tid på at lærer dem det, dernæst er en gammel ramponeret trailer jo livsfarlig at sætte en hest i... stakkels stakkels hest, godt i fik givet den en god oplevelse bagefter, selvom det jo så var med tov... er ikke vild med hverken trøjer, tove eller andet.

Kommentér på:
sådan kan man jo osse læsse en hest,!?

Annonce