{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris aflivning..
  • #1   30. dec 2019 kan koste i mellem 500 til 3000 kr. men jeg ved ikke om det med boltpistolen. jeg tror ret mange dyrlæger vil bare aflive på den normal måde. (:

• #2   30. dec 2019 Det er efterhånden ikke mange dyrlæger der afliver med boldtpistol, men jeg ved at Hvidsten dyrlæge og Gjerlev hestedyrlæge gør.
    Jeg gav 1000 kr. ved Hvidsten, kan ikke huske hvad min søster gav ved Gjerlev.
    Men ellers kan du måske få en slagter til det, det kan godt være billigere.

• #3   30. dec 2019 Aflivningen i sig selv er sjældent så dyr, det er ofte bortskaffelsen bagefter som koster.

Det er blevet mere populært at få lavet medicinsk aflivning, så det er oftest det de fleste tilbyder, da det andet også kræver lidt træning. Nogle dyrlæger gør det stadig og en tur på google gav fx. resultatet at Horsedoc tager 750,- for aflivning med boltpistol.

• #4   30. dec 2019 Her vil dyrlægerne også godt bruge boltpistolen. Vi får altid aflivet med boltpistol, da jeg 2 gange i årenes løb har været ude for, at sprøjtens effekt var for dårlig og her skal en hest ikke ligge og lide med en forgiftning, hvis den imod forventning vågner op igen. Det har jeg simpelthen hverken nerver eller hjerte til.
    Prisen ligger på omkring 400 kr. + Daka

• #5   30. dec 2019 Hvis det skal være med boltpistol, behøver du ikke en dyrlæge. Bare det er en med certifikat og erfaring i det. Min veninde der arbejder med grise har certifikat og har aflivet en del heste her til barf (ikke mine egne altså) og der har aldrig været problemer.
    Det er kun gået galt en gang hvor hun havde glemt patroner til boltpistolen og en med et gevær skulle skyde i stedet. Bare vedkommende ved hvor de skal ramme, er det ikke noget problem

• jens c
    jens c Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Svar: 134
    #6   3. jan 2020 Jeg har selv engang (under kyndig vejledning) aflivet en hest, der stod og led med en brækket skulder. Det lykkedes fuldt ud, men det er ikke helt enkelt. Men jeg følte det som min pligt at gøre det.

Kommentér på:
Pris aflivning..

Annonce