{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Trenser
  • #1   4. jan 2020 Jeg ved det er i den dyre ende af skalaen. Men jeg har kun OS trenser og kandare til mine heste. Ja de er dyre, men så har du også en trense i rigtig mange år. Hvor læderet holder sig rigtig godt.

  • #2   4. jan 2020 Jeg har ingen erfaring med det mærke, men jeg er til gengæld rigtig vild med SD og Schockemølle trenserne smiley

  • #3   4. jan 2020 Personligt er jeg gladest for en almindelig trense med engelsk næsebånd, som selvfølgelig er tilpasset korrekt. Jeg kan godt se det smarte i anatomiske trenser, specielt for en sensitiv hest, men jeg synes nu dem med engelsk næsebånd fungerer ganske fornuftigt. smiley

  • #4   5. jan 2020 Jeg er utrolig glad for min micklem trense - har ellers været en del igennem. Men syntes absolut, at micklem trensen har den bedste pasform og er nemmest at tilpasse forskellige heste. Jeg har desuden en OS kander - de er i den dyre ende, men utrolig lækre og i god kvalitet.

  • #6   7. jan 2020 Er det bare der undre mig over, hvor den en trense kan være anatomisk, når man ved hvor forskellige heste ser ud??? smiley smiley smiley smiley

  • #8   10. jan 2020 Karin er helt enig! Min hest har f.eks. en ansigtsform, jeg aldrig har set før... så jeg har også altid undret mig lidt, det må jeg sige smiley Vi går dog efter den bløde nakke- og næsebåndsstøtte... tænker han får glæde af den alligevel. Ellers skal man være enormt skarp til selv at tilpasse og se på sin hest, og så skal trenserne have enormt gode tilpasningsmuligheder! smiley

  • #9   10. jan 2020
    Jeg synes SD er i elendig kvalitet i forhold til prisen - så synes jeg faktisk Tikas egne trenser er i bedre kvalitet og de er noget billigere.

    Så jeg holder mig egentligt bare til det billige eller brugte.


  • #10   10. jan 2020 Den trense du beskriver kender jeg ikke til smiley

    Jeg har selv Horseline, Micklem, Cheval og et no-name.

    Jeg er virkelig glad for de tre mærker jeg har skrevet ovenfor - no-namen er også rigtig fin, men jeg bruger den aldrig smiley
    Horseline er bare en lækker kvalitet, jeg har haft min trense i snart 6,5 år, og den er stadig mega lækker! Den har lak på næsebåndet, og det er heller ikke falmet smiley
    Micklem købte jeg egentlig bare "lidt fordi", men min hoppe går altså godt på den, og jeg er også fint tilfreds med kvaliteten - jeg har ingen problemer med læderet, synes det er dejlig lækkert. Min part har også en Micklem trense, det er den eneste han vil gå med (relativt sart hingstebasse), og han slapper så dejligt af med den.
    Cheval er VIRKELIG også en dejlig trense! Super dejlig kvalitet i læderet, såååå dejlig blødt og virkelig god kvalitet. Den har jeg også haft nogle år efterhånden, tror jeg fik den brugt engang i starten af 2016, og den er stadig rigtig fin smiley
    RBH har også lavet nogle få trenser, de er også super lækre, og sådan en ville jeg så gerne have haft til min, havde jeg haft muligheden for det!

    Hverken Cheval, RBH eller Horseline er vanvittigt dyre (selvfølgelig kan man jo finde nogle der er dyrere end andre), Micklem er jo lidt deropad, men jeg fandt min "brugt" (brugt 4 gange, fremstod som ny) til 600 kr. + porto, det var til at overkomme smiley
    Min Horseline gav jeg 289 kr. for spritny hos en butik, Cheval byttede jeg mig til, men den kostede lige omkring 600 kr. fra ny smiley

    Af trenser jeg absolut ikke vil anbefale, står SD Design virkelig øverst smiley Jeg synes de er vanvittigt dyre ift. hvad man får. Jovist, det er da nogle fine pandebånd nogle af dem, men læderet er da simpelthen så stift og træls, virkelig dårlig kvalitet, jeg har haft nogle trenser mellem hænderne, og dem fra SD ryger i hvert fald aldrig med mig hjem smiley


Kommentér på:
Trenser

Annonce