{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Dressur gamacher {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har hest der muligvis har fået en mindre seneskade, eller i hvert fald en overbelastning af senen. Hun havde også en mindre seneskade sidste år og nu leder jeg efter noget der muligvis kan forebygge lidt.

Hun står allerede med magneter på benet og får hot and cool gel på.

Jeg ville gerne købe nogle dressur gamacher til når skaden er ovre og har kig på nogle af dem fra BOT eller Catago FIR-TECH.

Hvad kan i anbefale? Synes BOT har lavet flere forskellige der egentlig lyder til at have samme effekt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur gamacher
  • #1   17. jan 2020 har bare et godt råd til gele ved skader
    https://www.horze.dk/linimenter/pharma-arnica-strong-gel-280ml/25024.html#color=FI/SV/NO/D

    den virker hammergodt - jeg har den altid liggende


  • #2   17. jan 2020 Nu har jeg ikke læst studierne IRL, men umiddelbart ser det ud til at man skal undgå overophedning af senerne, og være opmærksom på at de gamacher/bandager man evt bruger skal være så “kølige” så mulige.
    Derfor har jeg det faktisk ret så svært ved tanken om at putte BOT e.l. på under en arbejdssituation, hvor man specifikt (på papiret) går efter at varme benet yderligere op, end et par alm åndbare airflow bandager gør.

    Personlig bruger jeg HG airflow bandagette og satser på at den er så åndbar som de lover smiley

    https://www.heste-nettet.dk/nyheder/12583/

    Mvh Charlotte


  • #3   17. jan 2020 Jeg har efter seneskade, meget meget mild seneskade, haft fokus på god beskyttelse under ridning for ikke at få et slag oveni smiley

    Jeg har været ENORMT glad for mine "almindelige" dressurgamacher fra SD. De har virkeligt overrasket mig positivt! Kraftige og med en rigtig god skal + kunstig lam smiley Man føler, de er godt "pakket ind", men samtidigt på en behagelig måde smiley Min stod blot med BOT staldgamacher om natten i en periode efter skaden og gik så med Premiere Equines foldgamacher på fold smiley Han var ret godt pakket ind hele tiden, og hans sene er blevet så fin også i kombi med laserbehandlinger smiley


Kommentér på:
Dressur gamacher

Annonce