{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Opstaldning på Fyn {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Jeg har brug for hjælp fra Jer søde fynboer smiley

Jeg står og skal i den nærmeste fremtid flytte sammen med min kæreste på Fyn. Han bor i Odense (tæt på Rosengårdscenteret).

Jeg sørger derfor opstaldning til min hest. Hun er sød, rar, nem og gør ikke en flue fortræd. Hun er en lille hest på 1.62-1.64 cm.

Jeg kender intet til opstaldning på Fyn, derfor søger jeg Jeres hjælp til, at finde et godt sted til prinsessen smiley
Der er selvfølgelig lidt “krav”:

- Rideklub/ridecenter/stort privat sted (med “mange” opstaldere og socialt fællesskab)
- Træpiller/sold/lignede størelse i boksen (ingen halm)
- Ridehus minimum 20 x 40 (må ikke være optaget af elevhold i tidsrummet 16.00-19.00)
- Udendørsbane gerne 20 x 60
- Fuldpas (der skal lukkes ud alle ugens dage, minimum indluk mandag-fredag. Fodres alle ugens dage. Tildeles hø/wrap minimum morgen/aften alle ugens dage. Udmugning minimum mandag-fredag) - allerhelst alt bliver gjort ??
- Privat dressur undervisning
- Lang foldtid (minimum 7-7.30 til 14.00)
- 10-12 kg hø eller wrap om dagen
- Gerne natur man kan ride i
- Har bil, men ikke alt for lang køre tid foretrækkes

Hit me smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning på Fyn
  • #1   21. jan 2020 Du må ikke annoncere i Forum. Det er kun til debat. Opret et VIP eller brug Facebook.
    Held og lykke med, at finde et godt sted. smiley


  • #4   21. jan 2020 http://noerrelund.dk/DK/Hestepension.aspx

    Davinde rideklub - har dog ikke kunne finde noget på deres hjemmesiden med opstaldning, men astrid er hammer god til at undervise i dressur

    http://www.allerupgaard.dk/

    jeg skynder mig lige at sige at jeg ikke kender en helt masse til disse steder. men det er dem som ligger i dit kommende område
    der er også killerup rideklub men kan se at de bruger halm
    Davinde har lært mig at ride, og jeg har passet Astrids hest i nogle år. så dem kender jeg. har dog ikke været der i flere år, men det er nogle flotte omgivelser de har, og så er hun knald dygtig til dressur


  • #5   22. jan 2020 Prøv og meld dig ind i Facebook gruppen "hestefolk Fyn".
    Den er meget aktiv, og der er helt sikkert nogen der kan hjælpe dig med at finde noget. Det er dog ikke tilladt at annoncere i denne, så skriv ikke "opstaldning søges", men i stedet "hvad kan i anbefale" smiley


Kommentér på:
Opstaldning på Fyn

Annonce