{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

Opstaldning på Fyn {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Jeg har brug for hjælp fra Jer søde fynboer smiley

Jeg står og skal i den nærmeste fremtid flytte sammen med min kæreste på Fyn. Han bor i Odense (tæt på Rosengårdscenteret).

Jeg sørger derfor opstaldning til min hest. Hun er sød, rar, nem og gør ikke en flue fortræd. Hun er en lille hest på 1.62-1.64 cm.

Jeg kender intet til opstaldning på Fyn, derfor søger jeg Jeres hjælp til, at finde et godt sted til prinsessen smiley
Der er selvfølgelig lidt “krav”:

- Rideklub/ridecenter/stort privat sted (med “mange” opstaldere og socialt fællesskab)
- Træpiller/sold/lignede størelse i boksen (ingen halm)
- Ridehus minimum 20 x 40 (må ikke være optaget af elevhold i tidsrummet 16.00-19.00)
- Udendørsbane gerne 20 x 60
- Fuldpas (der skal lukkes ud alle ugens dage, minimum indluk mandag-fredag. Fodres alle ugens dage. Tildeles hø/wrap minimum morgen/aften alle ugens dage. Udmugning minimum mandag-fredag) - allerhelst alt bliver gjort ??
- Privat dressur undervisning
- Lang foldtid (minimum 7-7.30 til 14.00)
- 10-12 kg hø eller wrap om dagen
- Gerne natur man kan ride i
- Har bil, men ikke alt for lang køre tid foretrækkes

Hit me smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning på Fyn
  • #1   21. jan 2020 Du må ikke annoncere i Forum. Det er kun til debat. Opret et VIP eller brug Facebook.
    Held og lykke med, at finde et godt sted. smiley

• #4   21. jan 2020 http://noerrelund.dk/DK/Hestepension.aspx

Davinde rideklub - har dog ikke kunne finde noget på deres hjemmesiden med opstaldning, men astrid er hammer god til at undervise i dressur

http://www.allerupgaard.dk/

jeg skynder mig lige at sige at jeg ikke kender en helt masse til disse steder. men det er dem som ligger i dit kommende område
    der er også killerup rideklub men kan se at de bruger halm
    Davinde har lært mig at ride, og jeg har passet Astrids hest i nogle år. så dem kender jeg. har dog ikke været der i flere år, men det er nogle flotte omgivelser de har, og så er hun knald dygtig til dressur

• #5   22. jan 2020 Prøv og meld dig ind i Facebook gruppen "hestefolk Fyn".
    Den er meget aktiv, og der er helt sikkert nogen der kan hjælpe dig med at finde noget. Det er dog ikke tilladt at annoncere i denne, så skriv ikke "opstaldning søges", men i stedet "hvad kan i anbefale" smiley

Kommentér på:
Opstaldning på Fyn

Annonce